Σάββατο 9 Μαΐου 2015

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ, Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ!


Ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς τοποθετήθηκε στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την Παιδεία, αλλά και την ανθελληνική τροπολογία για το τζαμί στον Βοτανικό.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του βουλευτή Επικρατείας:
Βασική αρχή για μας, δόγμα αν θέλετε, είναι ότι η Υγεία, η Παιδεία, ο Πολιτισμός αποτελούν το αδιάσπαστο τρίπτυχο για το οποίο το κράτος πρέπει να μεριμνά προκειμένου να αναπτύσσεται, να προοδεύει και να ευημερεί ο λαός μας. H προστασία τους και ο δημόσιος χαρακτήρας τους τα καθιστούν το πρώτιστο καθήκον απέναντι στην λαϊκή κοινότητα ενός Εθνικού Λαϊκού κράτους, του κράτους που προσδοκά και για το οποίο αγωνίζεται η Χρυσή Αυγή.
Εισερχόμενος στο θέμα μας: Θα πρέπει να θέσουμε το ερώτημα του λόγου υπάρξεως της σημερινής νοσηρής δημόσιας εκπαίδευσης. Χρειαζόμαστε τέτοια εκπαίδευση; Πληρούνται οι λόγοι για τους οποίους υποθέτουμε ότι την χρειαζόμαστε στην παρούσα της μορφή ή στις μορφές και τα πλαίσια νόμου των τελευταίων σαράντα ετών;
Η εκπαίδευση αποτελεί μια παράμετρος του γενικού πλαισίου Παιδείας του λαού μας. Kαι σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση, το εκπαιδευτικό σύστημα όπως το έχει γνωρίσει αυτός ο τόπος τα τελευταία χρόνια δεν ήταν ούτε είναι και ούτε θα είναι ικανοποιητικό και αποδοτικό για έναν απλό λόγο: για τον λόγο ότι αυτό το σύστημα δεν δύναται να παράσχει στους νέους ανθρώπους αυτό το οποίο ψευδώς τους υπόσχεται: - να τους εκπαιδεύσει.
Αναρωτηθείτε σε τι εκπαιδεύει το σχολείο ιδιαίτερα στο γυμνάσιο και το λύκειο εσάς ή τα παιδιά σας. Στα μαθηματικά ποιος θυμάται αρκούντως κάποιο μαθηματικό θεώρημα που του δίδαξαν στο σχολείο πέραν των στοιχειωδών αριθμητικών πράξεων ή του πυθαγορείου θεωρήματος; Κανείς. Εκτός όσων ασχολούνται τώρα επαγγελματικά με τις συνδεόμενες με τα μαθηματικά επιστήμες. Το ίδιο ισχύει και στις φυσικές επιστήμες και στα φιλολογικά.
Κανείς δεν είναι σε θέση να θυμηθεί τις εκατοντάδες σελίδες που χρειάστηκε να μάθει απ’ έξω ξενυχτώντας, κοπιάζοντας, αγωνιώντας. Και στο τέλος της γραφής ποτέ μου δεν κατάλαβα σε τι χρειάζονται στον μέσο άνθρωπο και στον καθημερινό αγώνα της ζωής μου όλες αυτές οι εντός εισαγωγικών γνώσεις που θεωρούνται τόσο σημαντικές ώστε τα αντίστοιχα μαθήματα να ονομάζονται «πρωτεύοντα» έναντι των δευτερευόντων ίσως πιο σημαντικών μαθημάτων όπως είναι η μουσική, η γυμναστική, η οικιακή οικονομία, τα καλλιτεχνικά. Όλα αυτά που χαρακτήριζαν τους Αρχαίους προγόνους μας, όλα αυτά που διαμορφώνουν ελεύθερους και σκεπτόμενους πολίτες.
Με το παρόν εκπαιδευτικό σύστημα το σχολείο δεν είναι μια κυψέλη δημιουργίας όπως θα όφειλε, παρά ένα εργοστάσιο με γραμμή παραγωγής. Ένας θάλαμος βασανιστηρίων όπου η δαμόκλειος σπάθη της διδακτέας ύλης και το κυνήγι του χρόνου ισοπεδώνουν κάθε έννοια μάθησης. Τα παιδιά μας, ένας αριθμός της μηχανής τους. Ένας κωδικός εξετάσεων και μηχανογραφικού χωρίς μέλλον και όραμα. Ο χρόνος στο σχολείο σήμερα είναι χαμένος χρόνος. Χρόνος τεμπελιάς και βαρεμάρας που σκοτώνει το πνεύμα, καθηλώνει το σώμα, μαθαίνει τον νέο στην φυγοπονία και τον εθίζει στην οκνηρία.
Αυτό το σχολείο ας το γκρεμίσουμε! Αυτό το βλαβερό και άχρηστο σχολείο δεν το χρειαζόμαστε. Στην θέση του να φτιάξουμε ένα πραγματικό ελληνικό σχολείο με όραμα και προοπτική. Για να ελευθερωθεί ο χρόνος των παιδιών μας. Για να διοχετευθεί προς όφελος της λαϊκής κοινότητας η έμφυτη επαναστατικότητα της νεολαίας στα πλαίσια του δωρικού: «Άμμες δέ γ' εσσόμεθα πολλώ κάρρονες».
Για να μάθουμε τα παιδιά μας την ελληνικότητα. Να μάθουν να ασκούν το σώμα και την ψυχή τους στα αγωνίσματα, στην άμιλλα, τον αθλητισμό, την αλληλεγγύη, την ζωή στην φύση. Όπως μας προστάζει οΠερικλής Γιαννόπουλος, να μάθουμε και το πιο σημαντικό, να πλάσουμε την ψυχή τους με την ομορφιά της φύσης και του ελληνικού τοπίου. Αυτό ήταν και παραμένει για την ελληνική φυλή ο μεγαλύτερος δάσκαλος που ενεργοποιεί τις αστείρευτες και δημιουργικές δυνάμεις. Η πραγμάτωση όλων αυτών απαιτεί ριζική αναδιάρθρωση, όχι μόνο του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά αυτού του ίδιου του κράτους. Δεν ωφελούν μόνο οι λίγοι χαρακτηριζόμενοι από κάποιους γραφικοί ελληνοκεντρικοί δάσκαλοι που επιμένουν να ακολουθούν τα χνάρια ηρωικών δασκάλων παλαιοτέρων εποχών που αγαπούσαν το λειτούργημά τους και με πίστη και μεράκι μεταλαμπάδευαν στα παιδιά την γνώση, τον θαυμασμό και την αγάπη για την πατρίδα, για τον Θεό, για τον άνθρωπο, για την γνώση, για την επιστήμη.
Εν αντιθέσει με τους σημερινούς διδάσκοντες την νεολαία μας που είναι έρμαια του διχαστικού κομματισμού και των συνδικαλιστικών οργάνων, υποχείρια της εθνομηδενιστικής προπαγάνδας, γαλάζιας και κόκκινης, όργανα ενός συστήματος που εσκεμμένα καλλιεργεί την ημιμάθεια και τον αποπροσανατολισμό των ελληνόπουλων από όσα πραγματικά έστω και ενστικτωδώς, έστω και πρωτόλεια πιστεύουν. Πραγματικά αμόρφωτοι στην συντριπτική του πλειοψηφία, άνθρωποι που παπαγαλίζοντας 10 αράδες μπήκαν στο Πανεπιστήμιο και αναμασούν την προπαγάνδα τους και τις αμπελοφιλοσοφίες τους μαζεύοντας το χρήμα του ελληνικού λαού εκμεταλλευόμενοι τα πάσης φύσεως προγράμματα, τις ΜΚΟ και τις διασυνδέσεις τους με τους κομματικούς μηχανισμούς που κυβέρνησαν 40 χρόνια τον τόπο. Γι’ αυτό και κάθε φορά που γίνεται λόγος για οποιαδήποτε αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα ξεσηκώνονται και απεργούν, παρασύροντας παιδιά και γονείς μαζί τους με σκοπό, τελικά, την αύξηση των επιδομάτων τους και την διαφύλαξη των κεκτημένων τους δηλαδή της μη – εργασίας τους.
Και αναρωτιέμαι στο σημείο αυτό γιατί αυτοί οι κύριοι δεν ξεσηκώνονται με το παρόν σχέδιο νόμου; Θα κάνουν απεργία και κινητοποιήσεις για το νομοσχέδιο που συζητάμε σήμερα; Θα αναρωτηθείτε τελικώς τι ζητάμε εμείς από το εκπαιδευτικό σύστημα. Εμείς οι Εθνικιστές είμαστε που υποστηρίξαμε και υποστηρίζουμε εξ ιδεολογίας την δωρεάν παιδεία για όλα τα ελληνόπουλα και σε όλες τις βαθμίδες.
Υποστηρίζουμε την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος που θα δίνει σε όλα τα ελληνόπουλα ίσες ευκαιρίες προκειμένου να αναπτύξουν τις ξεχωριστές πνευματικές και σωματικές ικανότητές τους ανάλογα με τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Όλα τα παιδιά πρέπει να διαμορφώνουν μια άποψη, να παίρνουν μια γεύση αν θέλετε απ’ όλες τις επιστήμες, σε όλα τα επίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος. Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το σύστημα που υπάρχει σήμερα και θα συνεχίζει δυστυχώς να υπάρχει, το μόνο που κάνει είναι να μετακυλεί την ευθύνη της επιλογής, του επιστημονικού ενδιαφέροντος του νέου από το γυμνάσιο στο λύκειο και από εκεί στο Πανεπιστήμιο. Με σκοπό και μόνο με την λιγότερη δυνατή προσπάθεια να επιτύχει αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία στην σημερινή κοινωνία, δηλαδή «να πάρει ένα χαρτί». Τα υπόλοιπα ας τα αναλάβει ο πολιτευτής φίλος του μπαμπά.
Πρέπει, λοιπόν, να σπάσει το πελατειακό σύστημα των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων όπου εγωπαθείς και οκνηροί στην πλειοψηφία τους καθηγητές παράγουν κάθε χρόνο χιλιάδες τεμπέληδες και εγωιστές επιστήμονες κατευθύνοντας τους στον δρόμο της ανεργίας και τους καλύτερους εξ αυτών στον δρόμο της ξενιτιάς. Είναι επομένως απαραίτητος ο στρατηγικός σχεδιασμός και ο επαναπροσδιορισμός των αναγκών αυτού του τόπου, όχι μόνο σε επιστήμονες αλλά και σε τεχνίτες και σε επαγγελματίες σε συνάρτηση με τα οράματα, τις δυνατότητες, τις προοπτικές ανάπτυξης και την οικονομική πορεία της χώρας. Για να γίνουν όμως αυτά πρέπει το κράτος, ο λαός, το Έθνος το ίδιο να έχει στόχους και οράματα.
Οι κυβερνήσεις των πολιτικάντηδων θρέφονταν και θρέφονται με τον ιδρώτα και την ψυχή των Ελλήνων, πολιτικάντηδων που απλώς έχουν σπουδάσει αλλά δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους. Πολιτικάντηδων που αναλώνουν τον χρόνο τους στα Κολωνάκια τις Γλυφάδες και δεν έχουν βιώσει αλλά και γνωρίσει τα πραγματικά προβλήματα του λαού και τους ενδιαφέρει μόνο το προσωπικό συμφέρον, η πειθαρχία στο κομματικό μαντρί. Η κολακεία του ψηφοφόρου και το καλό report της Πρεσβείας που προέχει του εθνικού φρονήματος και βεβαίως του εθνικού συμφέροντος.
Το ζήτημα της εκπαίδευσης δεν είναι δυνατόν και δεν πρέπει να εξεταστεί και επιβληθεί απομονωμένα και αποσπασματικά. Είναι μια καμπή του φαύλου κύκλου στον οποίο έχει βάλει την χώρα μας ο πολιτικαντισμός, η πολιτική της εξάρτησης, τα ψευτοδιλήμματα, οι παλιοί βολεμένοι και οι νέοι βολεμένοι της γενιάς του Πολυτεχνείου.
Ε, όχι κυρίες και κύριοι, δεν δημιουργούν, δεν προκόβουν, δεν ευτυχούν έτσι τα Έθνη. Εμείς οι Έλληνες Εθνικιστές της Χρυσής Αυγής που πιστεύουμε στις δυνάμεις και στις δυνατότητες του περήφανου λαού μας, που πιστεύουμε ότι σε αυτόν τον τόπο και σε αυτόν τον λαό αξίζει ένα καλύτερο αύριο, το αύριο μιας υγιούς, ελεύθερης, αισιόδοξης νεολαίας με στόχους, στόχους και προσωπικούς και ατομικούς, ενταγμένους όμως στους Εθνικούς, στους συνολικούς. Εμείς είμαστε αυτοί που θέτουμε το εμείς πάνω από το εγώ.
Σε αυτό το πλαίσιο του εθνικού και κοινωνικού κράτους βλέπουμε το θέμα της Παιδείας. Μιας Παιδεία που δεν θα παράγει τον ανελεύθερο δούλο της νέας εποχής, αλλά τον ελεύθερο Έλληνα πολίτη. Θέλουμε Εθνικό προσανατολισμό στην Παιδεία, μακριά από κάθε φύσεως διεθνιστικά δόγματα που της έχουν επιβληθεί. Ελεύθερη εισαγωγή και σπουδές στα ΤΕΙ – ΑΕΙ για όσους αποφοίτους το επιθυμούν, άμεση απορρόφηση των αριστούχων σε κάθε κλάδο και ιδιαίτερη μέριμνα για το σύνολο των πτυχιούχων. Οι σπουδές στο εξωτερικό να γίνονται για μεταπτυχιακή επιμόρφωση με υποτροφίες και όχι την ανεξέλεγκτη παραγωγή πτυχιούχων αμφιβόλου επιπέδου σπουδών, ώστε να παταχθεί το φαινόμενο του επιστημονικού γενιτσαρισμού.
Εν κατακλείδι «Η Παιδεία να προσανατολιστεί σε αυτό που επιτάσσει το Σύνταγμα. Άρθρο 16 παράγραφος 2 η Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλαση τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.» Και ερωτώ: Εξυπηρετεί το παρόν νομοσχέδιο την επιταγή του Συντάγματος; Είστε και εσείς νέοι Ηρακλείς του Συντάγματος; Είστε του «Συνταγματικού τόξου»ς; Για να χρησιμοποιήσω αυτόν τον φαιδρό νεολογισμό με τον οποίο μας παραμυθιάζει τα τελευταία χρόνια ο γνωστός συνταγματολόγος ο Βαγγέλης Βενιζέλος;
Ομως κατά πως φαίνεται, μόνο εμείς οι Εθνικιστές προασπίζουμε πραγματικά την νομιμότητα και το Σύνταγμα. Γιατί εκτός των άλλων εμείς θέλουμε την τήρηση και του άρθρου 16 του Συντάγματος. Εμείς θέλουμε το ωφέλιμο, το ελληνικό, το αληθινό. Τις αλήθειες αυτές τις είπαμε και τις λέμε και εντός της αιθούσης αυτής με μοναδικό γνώμονα το λαϊκό και εθνικό συμφέρον, αλήθειες τις οποίες πληρώσαμε και πληρώνουμε. Κάποιοι από εμάς κρατήθηκαν 18 μήνες στην φυλακή και άλλοι συνεχίζουν να κρατούνται. Τις υποκρισίες τις αφήνουμε για άλλους. Γι’ αυτούς που κάνουν τις γονυκλισίες και στην προσωπική τους ζωή βλασφημούν ασύστολα.
Σ’ αυτούς πρόθυμα που άνοιξαν την κερκόπορτα, σ’ αυτούς που δούλεψαν για την «Νέα Ελλάδα» όπως λένε, δηλαδή την ισλαμοποιημένη κατεχόμενη μνημονιακή Ελλάδα, όπου οι Έλληνες σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας θα ακούν τον μουεζίνη στους μιναρέδες των τζαμιών σε μια νέα τουρκοκρατία. Τελειώνοντας να προσθέσω τούτο γιατί έχει σημασία και συμβολικό χαρακτήρα για πολλούς βουλευτές συγκεκριμένης κοινοβουλευτικής ομάδας, ιδιαίτερα τώρα που έχουν και προβλήματα. Σ΄ αυτούς που προασπίζουν την αστική παιδεία και όχι την εθνική.
Πηνελόπη Δέλτα: στοχασμοί περί της ανατροφής των παιδιών μας. ένα κείμενο γραμμένο κοντά έναν αιώνα πριν, το 1911.
«Περισσότερο απ’ όλα, εκείνο που μας λείπει εμάς είναι το ηθικό θάρρος. Γι’ αυτό βρίσκομε ανάμεσά μας τόσους άντρες που θυσιάζουν σαν τίποτα τις αρχές τους στο υλικό συμφέρον, που φοβούνται να πουν τη γνώμη τους, να κηρύξουν την πίστη τους (..) Γι’ αυτό σαν τα κοπάδια γυρνούμε όλοι από το μέρος του δυνατώτερου, κι ας μην τον εκτιμούμε, ας τον θεωρούμε ακόμα και άτιμο».
Κυρίες και κύριοι, εμείς αγωνιζόμαστε και θα αγωνιστούμε για δωρεάν εθνική, ελληνική παιδεία. Εμείς αγωνιζόμαστε και θα αγωνιστούμε ενάντια στην ισλαμοποίηση της πατρίδας μας. Αυτό αποτελεί μια εθνοκτόνα προοπτική την οποία στήριξαν από κοινού ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και στηρίζει και ο ΣΥΡΙΖΑ. Οι όποιες αντιρρήσεις από πλευράς ανεξαρτήτων Ελλήνων είναι προσχηματικές. Αυτές είναι οι κόκκινες γραμμές; Αυτές είναι ροζ κορδέλες.
Ο Σαμαράς έδωσε το τζαμί και ο Τσίπρας μεγαλώνει το οικόπεδο. Λέμε όχι και γνωρίζετε όλοι ότι έχουμε μαζί μας τον ελληνικό λαό!