Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΑΙ) ΤΗΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ

Αποτελεί «κοινό μυστικό» στην κατ’ επίφαση «πολιτισμένη» μπανανία των μνημονίων, του εθνομηδενισμού, των «συμφώνων συμβίωσης» και της διαπόμπευσης διαχρονικών αρχών και αξιών αυτού του Έθνους των Ελλήνων, ότι όποιος τολμήσει να εκτραπεί από τις ράγες της πολυθρύλητης «πολιτικής ορθότητας», στην καλύτερη των περιπτώσεων θα γίνει θύμα μίας απηνούς προσπάθειας κατασυκοφάντησης του.
Προ ημερών παρακολούθησα τη νέα κινηματογραφική ταινία του δημοφιλούς κωμικού Μάρκου Σεφερλή, με τίτλο «ΧΑΛΒΑΗ 5-0», χωρίς φυσικά καμία διάθεση να προσπαθήσω να διακρίνω «κοινωνικά μηνύματα», «ηθικοπλαστικές τάσεις» κλπ. Εξάλλου έχει παρέλθει προ πολλού η εποχή κατά την οποία ο κινηματογράφος αποτελούσε ένα εργαστήριο παραγωγής κοινωνικών μηνυμάτων, τη σκυτάλη πλέον έχει παραλάβει η TV. Κατά συνέπεια μία κινηματογραφική ταινία διάρκειας 2 ωρών, παίζει ελάχιστο ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Δεδομένου και του γεγονότος ότι η θέασή της σε αυτούς που δεν την παρακολούθησαν στις κινηματογραφικές αίθουσες, επαφίεται στις διαθέσεις των καναλαρχών (προέδρων πολυεθνικών, ποδοσφαιρικών ομάδων κλπ κλπ), των οποίων η προπαγάνδα εισβάλλει ανέξοδα και συστηματικά στις οικίες μας καθημερινώς, μέσω του «χαζοτηλεκουτιού», όπως ορθώς αποκαλείται η TV από τους ευφυέστερους συμπατριώτες μας.
Έχοντας παρακολουθήσει λοιπόν την εν λόγω ταινία, μπήκα στον πειρασμό να αναγνώσω τις «κορυφαίες κριτικές» (έτσι παρουσιάζονται στη μηχανή αναζήτησης, με το αζημίωτο φυσικά) που δημοσιεύθηκαν εντύπως και διαδικτυακώς. Αξίζει να αναφερθούν ορισμένες από τις πλέον ειδεχθείς «κριτικές», οι οποίες έχουν ως κοινές συνιστώσες τον «σεξισμό» και την «ομοφοβία», και οι οποίες αποκαλύπτουν σε όλες του τις διαστάσεις τον πόλεμο που νομοτελειακά θα δεχθεί κάποιος ο οποίος θα τολμήσει να «παραβιάσει» αυτά τα «θέσφατα» της νεοταξικής νομενκλατούρας. Επίσης οφείλω να αναφέρω ότι παρά το γεγονός της ανυποληψίας και της ανύπαρκτης «εγκυρότητας» των «σινεκριτικών» (από που άραγε έχουν λάβει την πιστοποίηση κριτικού) τα εμετικά τους σχόλια εναντίον ενός ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΥ κωμικού, δημοσιεύονται σε μεγάλης επισκεψιμότητας ιστοσελίδες.
Ενδεικτικά παραθέτω τα ακόλουθα:
https://www.ethnos.gr/politismos/sinema/85529_halbai-5-0-i-proti-tainia-toy-markoy-seferli-ehei-hioymor-toyaletas
» Η επίσημη υπόθεση της πρώτης κινηματογραφικής δουλειάς του Μάρκου Σεφερλή δεν είναι παρά το πρόσχημα για να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη η νοοτροπία και η σύνθεση των επιθεωρησιακών και τηλεοπτικών διαδρομών του, λουσμένη μέσα στο – προ 40ετίας- αθάνατο ελληνικό trash της δοξασμένης βιντεοκασέτας. Ο Μπέκρας περιφέρεται με ένα ανεκδιήγητο αμάξι προκειμένου να βρει τον δολοφόνο ενός πλούσιου επιχειρηματία (Δημήτρης Τζουμάκης), από τα διαμερίσματα της έπαυλης της περιχαρούς θείας (Ελένη Καστάνη) και τα γραφεία της αστυνομίας παρέα με τον αξιολύπητο βοηθό του (Γιάννης Καπετάνιος) μέχρι τα νυχτερινά κλαμπ και τα δωμάτια των αθηναϊκών ξενοδοχείων που μοιάζουν όλα ίδια, γιατί τα στάνταρ της διεύθυνσης παραγωγής είναι τόσο χαμηλά που ισοπεδώνουν οποιαδήποτε κινηματογραφική αισθητική… ενίοτε τσαλαβουτάει στον σεξισμό και την ομοφοβική μπουρδολογία, περιβάλλεται από φανταχτερές γυναίκες στις οποίες συμπεριφέρεται με ασυγκράτητο μισογυνισμό κτλ… «

Πραγματικά ΠΡΟΚΑΛΩ την εν λόγω «κυρία» (εντός εισαγωγικών διότι μπορεί άθελά μου να προσβάλω τον «σεξουαλικό της προσανατολισμό»…ποιός ξέρει) να μας απαντήσει ΔΗΜΟΣΙΩΣ στα εξής ερωτήματα:
1. Τα «στάνταρ της διεύθυνσης παραγωγής» προσδιορίζονται από την κινηματογραφική αισθητική της ιδίας, κάποιων διεθνών προδιαγραφών, ή μήπως από το γεγονός ότι η εν λόγω «κυρία» στραβοκοιμήθηκε το προηγούμενο βράδυ???
2. Η φράση «νοοτροπία και η σύνθεση των επιθεωρησιακών και τηλεοπτικών διαδρομών του», υποδηλώνει κάποια υφέρπουσα εμπάθεια προς τον εν λόγω κωμικό, ή μήπως είναι η ιδέα μου;
3. Αναφορικά με τον «σεξισμό» και τον «ασυγκράτητο μισογυνισμό», μήπως η εν λόγω «κυρία» έχει τα κότσια να κατηγορήσει και τις εν λόγω «κυρίες» που εμφανίσθηκαν στην εν λόγω ταινία «ελαφρώς ενδεδυμένες» και αδρώς αμειβόμενες??? Μήπως έχει τα κότσια να καταγγείλει δημοσίως τους ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ που τα τελευταία 20 (και πλέον) έτη έχουν πλημμυρίσει τις τηλεχαβούζες τους με ορδές άμυαλων κορασίδων, οι οποίες προβάλλουν σε κοινή θέα τα οπίσθιά τους, αναζητώντας καριέρες, επί της ουσίας ΠΑΛΛΑΚΙΔΩΝ και ΕΤΑΙΡΩΝ;
4. Η «ομοφοβική μπουρδολογία» που επικαλείται η εν λόγω «κυρία» απαντάται σε ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ της Ελληνικές Ταινίες της «Χρυσής Εποχής» του Ελληνικού Κινηματογράφου (δεκαετίες 50 – 60 – 70, κι όχι στις βιντεοταινίες που της έχουν δημιουργήσει προφανώς… ψυχωτική εμμονή). Σε όλες αυτές τις ταινίες οι σιχαμερές καρικατούρες των «ξεφωνημένων» στηλιτευόταν και γελοιοποιούταν (ορθότατα), ως μία ύβρις στην ανθρώπινη φύση και υπόσταση. Υπενθυμίζω ότι αυτές οι ταινίες παραμένουν ΑΘΑΝΑΤΕΣ και η δημοφιλία τους έχει διαπεράσει πολλές γενεές Ελλήνων. Εξάλλου παραμένει αναφαίρετο δικαίωμα των Ελλήνων να μην αποδέχονται εικόνες σαν κι αυτή http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2015/06/gay-pride.html και να τις διακωμωδούν.

Βεβαίως τη σκυτάλη της υπεράσπισης της «πολιτικής ορθότητας» απέναντι σε μία κινηματογραφική ταινία (να μην ξεχνιόμαστε) κι εναντίον ενός λαοφιλούς κωμικού, έσπευσαν να παραλάβουν κι άλλοι «περισπούδαστοι» και αυτόκλητοι «κριτικοί κινηματογράφου». Ενδεικτικά παραθέτω συνδέσμους προς επίρρωση του τίτλου της δημοσιεύσεώς μου:
https://tetragwno.gr/kinimatografos/kinimatografiki-kritiki/kritiki-chalvai-5-0-epithesi-stis-aisthiseis-kai-ti-noimosyni-mas
http://freecinema.gr/movies/halvai-5-0/
https://flix.gr/cinema/xalvai-5-0-review.html
Η αποθέωση της αφερεγγυότητάς τους και η απόδειξη της ψυχωτικής τους μανίας, ενάντια σε κάθε τι που αντιβαίνει στις ιδεοληπτικές τους εμμονές, βρίσκεται σε συμπυκνωμένη μορφή στον τελευταίο από τους ανωτέρω συνδέσμους:
«Δυστυχώς η πρώτη «ταινία» του «φαινόμενου Σεφερλή» είναι ακριβώς όπως την περιμέναμε: σαχλή, κακότεχνη, ακραία σεξιστική και γιατί όχι ρατσιστική και δυστυχώς αφόρητα βαρετή. Κι ακόμη χειρότερα, γεμάτη με περισσότερες σκηνές απ΄όσες ο ανθρώπινος νους μπορεί να αντέξει με τον Μάρκο Σεφερλή να φοράει μόνο τα εσώρουχά του. Ελεος.»
Δηλαδή ο ανωτέρω «κριτικός κινηματογράφου», από τη μία χαρακτηρίζει την ταινία «και γιατί όχι ρατσιστική», και από την άλλη «θίγεται» από τις σκηνές με τον δημοφιλή κωμικό να φορά τα εσώρουχά του; Η αποθέωση της βλακείας σε μία παράγραφο…τα συμπεράσματα δικά σας.
Υ.Γ. Μάρκο Σεφερλή σε αγαπάω, γιατί εκτός από το γέλιο που μας χαρίζεις, πηγαίνεις κόντρα στο συρφετό της…»πολιτικής ορθότητας».