Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Γεώργιος Γερμενής: Αν ψήφιζα και εγώ για Πρόεδρο θα ήμουν ελεύθερος


Γεώργιος Γερμενής: Αν ψήφιζα και εγώ για Πρόεδρο θα ήμουν ελεύθερος

Άρθρο του παράνομα προφυλακισμένου βουλευτή Β΄ Αθήνας της Χρυσής Αυγής, Γεώργιου Γερμενή στην εφημερίδα "Στόχος"

Το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών παρέτεινε την προφυλάκιση μου στις φύλακες Κορυδαλλού ακόμη ένα εξάμηνο.  Ήδη βρίσκομαι 11 μήνες στη φυλακή και η απάντηση του Συμβουλίου με λίγα λόγια λέει ότι δεν έχω αποκηρύξει την ιδεολογία μου και παραμένω βουλευτής του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή ΑυγήΑντίθετα εάν και εγώ ψήφιζα για Πρόεδρο Δημοκρατίας και αποκήρυττα τα πιστεύω μου και την παράταξη μου θα ήμουν τώρα ελεύθερος αγκαλιά με την οικογένεια μου, στιγματισμένος όμως για μια ζωή ως προδότης, νενέκος και ρίψασπις απέναντι στα ιδεώδη του ελληνισμού.

Από την προσέγγιση του εις βάρος μου κατηγορητήριου, προκύπτει ότι το μόνο «έγκλημα» που έχω διαπράξει είναι η εθνικιστική  και πατριωτική μου ιδεολογία. Αλλά  εγώ ως Έλληνας γνωρίζω ότι στην Ελλάδα ουδείς διώκεται για τις ιδέες του, εφόσον αυτές δεν έρχονται σε αντίθεση με το Σύνταγμα και τους Νόμους, και για κάτι τέτοιο βέβαια δεν κατηγορούμαι.

Η ιδεολογική προσέγγιση του Κόμματος, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να στοιχειοθετήσει τυχόν εγκληματικές πράξεις που να μπορούν να αποδείξουν τις αποδιδόμενες κατηγορίες.

Ο δε διαχωρισμός που επιδιώκεται προς στοιχειοθέτηση του αδικήματος της εγκληματικής οργάνωσης, δηλαδή του πολιτικού  και του επιχειρησιακού τμήματος της οργάνωσης, όπως αποκαλεί το κόμμα στο κατηγορητήριο, είναι  κατασκευασμένος. Το κόμμα είναι ένα, με συγκεκριμένη ιδεολογία και πολιτική προσέγγιση και κανένα επιχειρησιακό κομμάτι δεν εκφεύγει της πολιτικής προσέγγισης.

Αυτές είναι οι αρχές του κόμματος του οποίου, είμαι μέλος από το 1997 και ποτέ μέχρι σήμερα δεν κατηγορήθηκα για οποιαδήποτε άδικη πράξη, λόγω της ένταξης μου σε αυτό.

Δεν μπορώ εγώ ή οποιοδήποτε αμέτοχο μέλος του κόμματος να εγκαλούμαστε για  τυχόν άνομες ενέργειες, υποστηρικτών, οπαδών, ή και συμπαθούντων το κόμμα. Αναλογίζομαι πραγματικά, ποιες θα ήταν οι πολιτικές αλλά και νομικές συνέπειες, αν κάθε άδικη συμπεριφορά έλληνα πολίτη, γινόταν και με προσέγγιση την πολιτική και κομματική του τοποθέτηση. Πόσω μάλλον των φιλάθλων ποδοσφαιρικών ομάδων, που συχνότατα διαπράττουν αδικήματα κατά την παρακολούθηση ποδοσφαιρικών αγώνων. Δεν κλήθηκαν όμως ποτέ να απολογηθούν και τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των ΠΑΕ για τις πράξεις των φιλάθλων τους, κατηγορούμενοι ότι προτρέπουν στην τέλεση αδικημάτων.

Είναι άξιο απορίας όμως, πως ένα πολιτικό κόμμα εγκαλείται για τον ιδεολογικό του προσανατολισμό και για τον λόγο αυτό να έχουν χρηστεί κατηγορούμενοι, εκπρόσωποι του στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, όπως εγώ, αλλά παράλληλα να λαμβάνει έγκριση συμμετοχής στις Ευρωεκλογές, αφού διαπιστώθηκε ότι το Κόμμα αυτό κινείται εντός δημοκρατικής νομιμοτητας!

Γερμενής Γεώργιος
Βουλευτής Β΄ Αθήνας
Φύλακες Κορυδαλλού
23 Δεκεμβρίου 2014