Άλλη μία δημοσκοπική εταιρεία καταγράφει την κατάρρευση του νέου δικομματισμού ΝΔ – Σύριζα. Ύστερα από την δημοσκόπηση της ProRata όπου τα δύο αυτά κόμματα κατέγραφαν αθροιστικό ποσοστό 39%, τώρα στην δημοσκόπηση της «γαλάζιας» MRB το άθροισμα των ποσοστών τους πέφτει στο 33%.
Από την μία πλευρά ο Σύριζα καταρρέει υπό το βάρος των μέτρων του τρίτου μνημονίου, ενώ η ΝΔ δεν εμφανίζει σημεία επανόδου, αλλά αντιθέτως συνεχίζει να χάνει ποσοστά. Αντίθετα με τα αποκόμματα του μνημονίου, η Χρυσή Αυγή είναι ξεκάθαρα τρίτη πολιτική δύναμη του τόπου ακόμα και στην MRB.
Συγκεκριμένα, τα ποσοστά που δίνει η δημοσκόπηση είναι τα εξής:
- ΣΥΡΙΖΑ: 17% (20,6%)
- ΝΔ: 16,3% (19,8%)
- Χρυσή Αυγή: 5% (6,1%)
- ΠΑΣΟΚ: 4,2% (5,1%)
- ΚΚΕ: 4,9% (6%)
- Ποτάμι: 2,3% (2,8%)
- Ανεξάρτητοι Έλληνες: 2,5% (3,1%)
- Ένωση Κεντρώων: 2,7% (3,3%)
Το δεύτερο είναι μία υπενθύμιση σχετικά με το «ποιά είναι η MRB». Προς αυτό αναδημοσιεύουμε μία παλαιότερη ανάρτηση της ιστοσελίδας μας:
«Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εφημερίδα: «Η διαφημιστική εταιρεία Spot Thomson του Δημήτρη Μαύρου ανέλαβε σύμφωνα με από αξιόπιστες πηγές των Παραπολιτικών τη χάραξη της προεκλογικής στρατηγικής για λογαριασμό της Ν.Δ.». Ποιος είναι όμως ο εν λόγω κύριος που όπως λέει η εφημερίδα ανέλαβε την «προεκλογική στρατηγική για λογαριασμό της ΝΔ»; Είναι ξάδερφος του ομώνυμου διευθύνοντα συμβούλου της MRB, της γνωστής εταιρίας δημοσκοπήσεων, ο οποίος επίσης «συμμετέχει στον εβδομαδιαίο επικοινωνιακό καφέ στο Μέγαρο Μαξίμου», όπως γράφει η εφημερίδα.»