Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ MRB: ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ! ΤΡΙΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ



Άλλη μία δημοσκοπική εταιρεία καταγράφει την κατάρρευση του νέου δικομματισμού ΝΔ – Σύριζα. Ύστερα από την δημοσκόπηση της ProRata όπου τα δύο αυτά κόμματα κατέγραφαν αθροιστικό ποσοστό 39%, τώρα στην δημοσκόπηση της «γαλάζιας» MRB το άθροισμα των ποσοστών τους πέφτει στο 33%.
Από την μία πλευρά ο Σύριζα καταρρέει υπό το βάρος των μέτρων του τρίτου μνημονίου, ενώ η ΝΔ δεν εμφανίζει σημεία επανόδου, αλλά αντιθέτως συνεχίζει να χάνει ποσοστά. Αντίθετα με τα αποκόμματα του μνημονίου, η Χρυσή Αυγή είναι ξεκάθαρα τρίτη πολιτική δύναμη του τόπου ακόμα και στην MRB.
Συγκεκριμένα, τα ποσοστά που δίνει η δημοσκόπηση είναι τα εξής:
  • ΣΥΡΙΖΑ: 17% (20,6%)
  • ΝΔ: 16,3% (19,8%)
  • Χρυσή Αυγή: 5% (6,1%)
  • ΠΑΣΟΚ: 4,2% (5,1%)
  • ΚΚΕ: 4,9% (6%)
  • Ποτάμι: 2,3% (2,8%)
  • Ανεξάρτητοι Έλληνες: 2,5% (3,1%)
  • Ένωση Κεντρώων: 2,7% (3,3%)
Δύο απαραίτητες διευκρινίσεις – υπενθυμίσεις που πρέπει να γίνουν είναι οι εξής. Πρώτον όλες οι εταιρείες δημοσκοπήσεων και στο παρελθόν προέβαλαν το ΚΚΕ ως «τρίτο», στην προσπάθεια να περισώσουν το σταλινικό απολίθωμα του Περισσού. Εν τέλει αυτό μονίμως τους απογοήτευε κινούμενο σε πολύ χαμηλά ποσοστά. Και πάλι σε αυτή τη «γαλάζια» δημοσκόπηση το ΚΚΕ λαμβάνει... μπόνους ώστε να φαίνεται κοντά στην Χρυσή Αυγή. Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει, αφού το ΚΚΕ δεν κερδίζει ποτέ ψηφοφόρους. Έχει τους κλασσικούς γέρους που δεν παρακολουθούν την επικαιρότητα και νομίζουν ότι ζει ακόμα ο... Φλωράκης.
Το δεύτερο είναι μία υπενθύμιση σχετικά με το «ποιά είναι η MRB». Προς αυτό αναδημοσιεύουμε μία παλαιότερη ανάρτηση της ιστοσελίδας μας:
«Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εφημερίδα: «Η διαφημιστική εταιρεία Spot Thomson του Δημήτρη Μαύρου ανέλαβε σύμφωνα με από αξιόπιστες πηγές των Παραπολιτικών τη χάραξη της προεκλογικής στρατηγικής για λογαριασμό της Ν.Δ.». Ποιος είναι όμως ο εν λόγω κύριος που όπως λέει η εφημερίδα ανέλαβε την «προεκλογική στρατηγική για λογαριασμό της ΝΔ»; Είναι ξάδερφος του ομώνυμου διευθύνοντα συμβούλου της MRB, της γνωστής εταιρίας δημοσκοπήσεων, ο οποίος επίσης «συμμετέχει στον εβδομαδιαίο επικοινωνιακό καφέ στο Μέγαρο Μαξίμου», όπως γράφει η εφημερίδα.»