Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Ι.Λαγός προς Αθανασίου: Η Ελληνική Σημαία βρίσκεται στην ψυχή και -δυστυχώς για εσάς- στο κελί μου!


Ως γνωστόν ο υπουργός Δικαιοσύνης Αθανασίου απάντησε αρνητικά σε ερώτηση του Ιωάννη Λαγού σχετικά με το δικαίωμα των πολιτικών κρατουμένων βουλευτών της Χρυσής Αυγής να αναρτήσουν στα κελιά τους την ελληνική σημαία.

Το κείμενο που ακολουθεί είναι η απάντηση που δίνει σήμερα ο συναγωνιστής Ιωάννης Λαγός στον υπουργό της ΝΔ: «Μόλις σήμερα διάβασα την απάντηση του υπουργού δικαιοσύνης κ. Αθανασίου στην ερώτηση που είχα υποβάλλει, προκειμένου να αναρτήσω την ελληνική σημαία στο κελί μου. Η απάντησή του ήταν αυτή που περίμενα. Μία ασύνδετη, φοβισμένη, χωρίς αρχή και τέλος δικαιολόγηση της παράνομης άρνησής του.

Μου απαγορεύετε να έχω την ελληνική σημαία στο κελί μου, όμως κε. υπουργέ αργήσατε να μου απαντήσετε. Η Ελληνική Σημαία βρίσκεται εδώ και αρκετές ημέρες ψηλά κρεμασμένη στον τοίχο του κελιού μου. Την έβαλα, γιατί αν περίμενα από το κράτος να μου επιτρέψει, δεν θα το έκανα ποτέ.

Η Ελληνική Σημαία βρίσκεται κυρίως μέσα στην καρδιά μας και την ψυχή μας και δυστυχώς για εσάς και μέσα στο κελί μου. Οπότε η απάντησή σας είναι απλά για να μαθαίνει και να κρίνει ο κόσμος. Εν ολίγοις δεν την έλαβα σοβαρά υπ' όψιν μου. Συγγνώμη που δεν συμβαδίζω με τις απόψεις σας, απλώς έχουμε διαφορετική αντίληψη»

Ιωάννης Λαγός
Βουλευτής Χρυσής Αυγής
Πολιτικός Κρατούμενος
Φυλακές Κορυδαλλού – 20/11/13


Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/i.-lagos-h-ellhnikh-shmaia-brisketai-mesa-sthn-psuchh-mas-kai-dustuchws-gia#ixzz2lDxWVtVo