Αυτό το οποίο βλέπουμε, δηλαδή, είναι ότι τα κέρδη μιας ολόκληρης χρονιάς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδόν τα έχασε σε ένα διάστημα λίγο παραπάνω από δύο μήνες, εξαιτίας του κλεισίματος της Ειδομένης. Εξού και η χρησιμοποίηση των λέξεων “ήταν” για τα καλά νέα και “είναι” για τα κακά, τα οποία ως “φρέσκα” είναι που μετράνε κερδίζοντας όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και την ουσία.
Τον λογαριασμό, φυσικά, δεν θα τον πληρώσουν ούτε οι “πρόσφυγες”, ούτε οι ενθαρρυμένοι από σκοτεινά κέντρα αποφάσεων “αλληλέγγυοι”, αλλά ο Ελληνικός Λαός, ο οποίος θα κληθεί για πολλοστή φορά να συνδράμει αυτός οικονομικά για να καλυφθεί η οικονομική ζημιά του αποκλεισμού.
Τόσο η κυβέρνηση όσο και οι λοιποί συμμετέχοντες στο “συνταγματικό τόξο” όχι μόνο κράτησαν παθητική στάση απέναντι στις δολιοφθορές που υπέστη η σιδηροδρομική γραμμή, αλλά περιέβαλαν και με ένα είδος φωτοστεφάνου τόσο τους “πρόσφυγες” που κατέλαβαν την περιοχή όσο και τους “αλληλέγγυους” που τους συνέδραμαν στην παράνομη και ζημιογόνο για το Δημόσιο αυτή πράξη.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ