Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

ΣΑΝ ΧΘΕΣ...



Γράφει ο Δημήτρης Κουκούτσης, τ. βουλευτής Μεσσηνίας
Σαν χθες μου φαίνεται το Σάββατο εκείνο που κατεβαίνοντας στην Καλαμάτα γύρω στις 08.30 το πρωί κοντεύοντας να φτάσω στην Τρίπολη με πήραν να μου πουν ότι συνελήφθη ο Αρχηγός και εγώ το έκλεισα νομίζοντας ότι με δουλεύουν…..
Σαν χθες είδα τα μάτια βουρκωμένα αυτών των πιστών που φώναζαν κάτω από τον ήλιο έξω από τον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ…
Σαν χθες μου φαντάζουν οι πρώτες δύσκολες ώρες και το σοκ των μετέπειτα προφυλακίσεων…
Σαν χθες ακούω στα αυτιά μου τα πανηγύρια και τον οχετό των καναλιών και των ραδιοφώνων…
Σαν χθες θυμάμαι τα ειρωνικά βλέμματα στην βουλή που έλεγαν "φασιστάκια τελειώσατε"….
Σαν χθες φέρνω στην μνήμη μου όλους αυτούς τους ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ που ξεροστάλιαζαν έξω από τα εφετεία και τα δικαστήρια στις προσαγωγές και στις απολογίες μας..
Σαν χθες ηχούν στα αυτιά μου οι κραυγές ικανοποίησης ΟΛΩΝ ΜΑ ΟΛΩΝ των "δημοκρατών" μπλε, πράσινων, κόκκινων, ροζ από το βήμα της βουλής…
Κύλησαν οι μέρες, κύλησαν οι μήνες μαρτυρικά και φτάσαμε στο σήμερα!
Άντεξε το κίνημα, άντεξε ο αρχηγός μας, άντεξαν οι βουλευτές (πλην…), άντεξαν οι φυλακισμένοι συναγωνιστές αλλά κυρίως
αντέξατε ΕΣΕΙΣ οι χιλιάδες ανώνυμοι αγωνιστές και ψηφοφόροι της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και σας πρέπει η μέγιστη τιμή!
Αδέλφια η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩ ΣΗΣ είναι κοντά, τώρα πρέπει να δώσουμε τον υπέρτατο αγώνα για την πίστη μας τις ιδέες μας και πάνω από όλα για την βασανισμένη μας ΕΛΛΑΔΑ!
Όταν των εχθρών τα φουσάτα περάσουν, όταν θα αφήσουν πίσω τους ερείπια ,όταν όλοι σηκώσουν τα χέρια πάλι εμείς θα κληθούμε να αναστήσουμε τον τόπο γιατί αυτή είναι η μοίρα των εθνικιστών (ποτέ δεν είπαμε άλλωστε ότι είμαστε για τα εύκολα…)
Σήμερα είναι επίκαιρη παρά ποτέ η ρήση του Αρχηγού μας το βράδυ των εκλογών το 2012: "Veni, Vidi, Vici"
Περαστικά σας υπηρέτες του συστήματος…