Το Ανώνυμο blog κάνει πλήρη ανάλυση του Ελληνικού χρέους από το 2009 μέχρι σήμερα και παρουσιάζει το βρώμικο παιχνίδι που παίχτηκε από τους πολίτικους ηγέτες αυτής της χώρας στην πλάτη του ελληνικού λαού.
Η Ελλάδα είναι ουσιαστικά εδώ και περίπου μια δεκαετία είναι κάτω από καθεστώς χρεοκοπίας. Και σας εξηγώ γιατι:10 χρόνια τώρα όλα ή έστω το μεγαλύτερο ποσοστό των δανείων που έχει πάρει η Ελλάδα είναι καθαρά για αποπληρωμές προηγούμενων δανείων. Αυτός είναι ο ορισμός της χρεοκοπίας.
Πριν τις εκλογές του 2009 και τα δύο κόμματα γνώριζαν ακριβώς το μέγεθος του προβλήματος-χρέους της Ελλάδας, αυτό εξάλλου φαίνεται και αν δει κανείς την συζήτηση της βουλής του 2009 μερικοί από τους ομιλητές της αντιπολίτευσης τότε κάνουν λόγο για το ζήτημα του χρέους το οποίο κάλπαζε ανεξέλεγκτα όπως τόνιζαν, μάλιστα το αστείο της υπόθεσης είναι ότι οι ίδιοι έκαναν αναφορές και στους αριθμούς των χρεών. Βέβαια και όταν ο Γιώργος Παπανδρέου έλεγε το περίφημο "Λεφτά υπάρχουν" το έκανε συνειδητά μιας και ο σκοπός τους ήταν να κερδίσουν ένα μεγάλο ποσοστό στης εκλογές έτσι ώστε να έχουν μεγαλύτερη κυριαρχία στην βουλή, μιας και μια κυβέρνηση με οριακή πλειοψηφία δεν θα μπορούσε ποτέ να περάσει τα σκληρά οικονομικά μέτρα που θα ερχόντουσαν στην συνέχεια.
Έτσι λοιπόν από τον Οκτώβριο η κυβέρνηση είχε αποφασίσει να καταφύγει η Ελλάδα στο Δ.Ν.Τ. Αυτό βέβαια δε θα μπορούσε να γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Ξαφνικά τον Δεκέμβριο και αφού είχε εκλεχθεί πανηγυρικά το Πασόκ στην διακυβέρνηση της χώρας και ενώ θεωρούσαμε σαν Έλληνες πολίτες ότι λεφτά υπάρχουν μπήκαν στην ζωή μας τα περίφημα spreads, όπου σαν spreads ορίζεται η διαφορά του επιτοκίου συγκεκριμένου δανεισμού, από το τρέχον βασικό επιτόκιο δανείων το "καπέλο", μ' άλλα λόγια που πληρώνει κάποιος δανειολήπτης, επειδή π.χ. είναι περιορισμένης φερεγγυότητας και τα CDS η αλλιώς ασφάλιστρα κινδύνου, ένα παράδειγμα είναι σαν... να κάνετε μια ασφάλεια για την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ μιας χώρας και μετά να προσπαθείτε με οποιονδήποτε τρόπο να την υποβιβάσετε μιλώντας για "Τιτανικούς" και τα παρόμοια και κατόπιν εσείς το σόι σας και "κολλητοί" σας να εισπράττουν παχυλή αποζημίωση ως δικαιούχοι.
Πριν βέβαια μπουν στην ζωή μας είχε στηθεί ένα καλά οργανωμένο σχέδιο. Αυτό το σχέδιο είχε ως συνεργούς κερδοσκόπους, την Ευρωπαϊκή ένωση και την Ελληνική κυβέρνηση! Έτσι άρχισε να ετοιμάζεται μια κερδοσκοπική επίθεση κατά της Ελλάδας. Αυτό αποδεικνύεται ότι πριν τον Δεκέμβριο άρχισαν να αγοράζονται μαζικά CDS από ανθρώπους δεν είχαν ελληνικά ομόλογα, δηλαδή σε περίπτωση χρεοκοπίας της Ελλάδας δεν θα έχαναν τίποτα μιας και δεν είχαν επενδύσεις στην Ελλάδα. Η τιμή τότε των CDS ήταν πολύ μικρή, βρισκόταν περίπου στις 600 μονάδες και δεν υπήρχε λόγος να τα αγοράσεις μαζικά εκτός και αν περίμενες την ξαφνική αύξηση τους.
Εδώ φτάνουμε στο ρόλο της ελληνικής κυβέρνησης στο όλο σχέδιο. Αν υπήρχε μια σοβαρή κυβέρνηση βλέποντας την μαζική αυτή αγορά θα μπορούσε κάλλιστα να πάει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να σταματήσει αυτή την αγορά απαγορεύοντας την πώληση τους, πράγμα το οποίο δεν έκανε βέβαια. Μετά άρχισαν οι περίεργες δηλώσεις από τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς του. Χαρακτηριστική δήλωση είναι αυτή του πρωθυπουργού τον Δεκέμβριο του 2009 που παρομοίαζε την οικονομία της Ελλάδας με τον Τιτανικό. Την επόμενη μέρα οι τιμές των Spreads και των CDS εκτοξεύθηκαν με τους αγοραστές τους όπως υπολογίζεται να έχουν κέρδη των 17 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Φτάνοντας στο Μάιο του 2010 οπού το μνημόνιο και η δανειακή σύμβαση έρχονται στην χώρα μας. Αρχικά από τα δύο αυτά πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Αν και στην Ελλάδα συζητήσαμε πολύ περισσότερο για το μνημόνιο αυτό που είναι ο πραγματικός κίνδυνος για την Ελλάδα είναι η δανειακή σύμβαση.
Η δανειακή σύμβαση που υπέγραψε η Ελληνική κυβέρνηση δεν έχει κανένα προηγούμενο, όχι μόνο στην Ελληνική ιστορία αλλά στα παγκόσμια χρονικά. Σε όρο που υπάρχει μέσα στην σύμβαση η Ελλάδα αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά την ίδια ή τα περιουσιακά της στοιχεία (απώλεια εθνικής κυριαρχίας). Επιπλέον σύμφωνα πάντα με την σύμβαση την οποία υπογράψαμε απαγορεύεται στην Ελλάδα να ανακαλύψουμε τρίτες πηγές δανεισμού για να τους εξοφλήσουμε, π.χ. να δανειστεί η Ελλάδα από την Κίνα. Ακόμα σε περίπτωση που αν είχαμε μια σοβαρή κυβέρνηση θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε τα χρέη που έχουν προς εμάς άλλα κράτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 165 δισεκατομμύρια ευρώ που μας χρωστά η Γερμάνια από το περίφημο κατοχικό δάνειο, ακόμα και να τα πάρουμε δεν μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για την ξεχρέωση του παρόντος δανείου μιας και η δανειακή σύμβαση το απαγορεύει.
Έτσι η εκχώρηση της Εθνικής κυριαρχίας οικιοθελώς την κλειδώνει η δανειακή σύμβαση και έρχεται από πάνω και κουμπώνει το μνημόνιο που είναι ένα παράρτημα της. Ουσιαστικά όλο αυτό στήθηκε για την εκχώρηση κυριαρχικών αξιωμάτων της χώρας με τις συνέπειες που έχει από εκεί και πέρα στο εργασιακό στο ασφαλιστικό και σε όλα τα παρελκόμενα.
Βέβαια από την στιγμή που είναι το μνημόνιο όρος υλοποίησης της δανειακής σύμβασης, γι’ αυτό είναι και παράρτημα της,αυτο σημαίνει ότι το εισόδημα του Έλληνα πολίτη ακόμα και οι καταθέσεις του στην τράπεζα είναι υποθηκευμένα στους δανειστές μας. Βέβαια οι δανειστές μας δεν ενδιαφέρονται για τους μισθούς του απλού Έλληνα εργαζόμενου αλλά ενδιαφέρονται για τις καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες και για τις καταθέσεις των Ελλήνων στο εξωτερικό. Θα πει βέβαια κάποιος αν η Ελλάδα δεν έπαιρνε τα 110 δισεκατομμύρια ευρώ σαν στήριξη την άλλη μέρα θα υπήρχε στάση πληρωμών, συντάξεων και θα κατέρρεε η Οικονομία της χώρας. Αυτή η άποψη που θέλησαν να περάσουν τα ΜΜΕ και η κυβέρνηση για να τρομοκρατήσουν των κόσμο είναι τίποτα άλλο από ένα μεγάλο ψέμα.
Καταρχήν η δανειακή σύμβαση απαγορεύει να χρησιμοποιηθούν αυτά τα χρήματα για οποιοδήποτε άλλο σκοπό εκτός από την εξόφληση των χρεολυσίων των ξένων δανειστών. Δηλαδή δεν χρησιμοποιήθηκε ούτε ένα ευρώ σε μισθούς, συντάξεις η κάποιον άλλο σκοπό για την ωφέλεια του ελληνικού λαού. Επιπλέον, αυτά τα χρήματα ουσιαστικά δεν τα έχουμε πάρει στα χέρια μας σαν ελληνικό κράτος μιας και μεταφέρονται αυτόματα στην εκάστοτε ξένη τράπεζα που μας έχει δανείσει.
Ουσιαστικά δηλαδή το δάνειο πάρθηκε από την Ελλάδα για την εξόφληση των δανείων και μόνο μιας και ακόμα και το τρισάθλιο οικονομικό μας σύστημα δεν θα είχε πρόβλημα στις πληρωμές των μισθών και των συντάξεων. Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι το Δημόσιο της χρέος από το οποίο πρέπει να απαλλαγή. Το δημόσιο χρέος δεν έχει καμιά σχέση με τα ελλείμματα του κράτους, ούτε από τους μισθούς και τις συντάξεις που υποτίθεται ότι δίνουμε. Το 2009 για παράδειγμα πληρώσαμε συνολικά για εξυπηρέτηση δημόσιου χρέους 85 δισεκατομμύρια ευρώ, όπου μόνο τα 26 από αυτά ήταν για μισθούς και συντάξεις. Από τις μακροοικονομικές εκτιμήσεις, μιας και δεν μπορούμε να ξέρουμε πραγματικά πόσα ακριβώς θα πάρουμε, στην πραγματικότητα το κεφάλαιο που έχουμε λάβει από το δημόσιο χρέος η Ελλάδα έχει εισπράξει είναι το 5%-7% στα 340 δισεκατομμύρια του χρέους μας δηλαδή είναι κάπου 15 με 20. Τα υπόλοιπα είναι τόκοι και επιτόκια. Στην τελευταία δεκαετία μονό δανειστήκαμε 490 δισεκατομμύρια περίπου από αυτά το 97% πήγε στην πληρωμή παλαιότερων δανείων.
Η Κυβέρνηση στηρίζοντας το μνημόνιο οδηγείται σε μια λογική που δεν βγαίνει πουθενά. Αυτό που θέλουν να πετύχουν είναι να οδηγήσουν τον λαό στην απόγνωση ώστε να μπορούν να εφαρμόσουν πιο σκληρές πολιτικές. Ξέρουν πολύ καλά βέβαια ότι όσο να μειώσουν τους μισθούς όσο και να συμπιέσουν την ελληνική οικονομία δεν πρόκειται να βρουν τα λεφτά για να εξυπηρετηθεί το δημόσιο χρέος. Έτσι οδηγώντας τον λαό σε απόγνωση ώστε να αποδεχτεί το πούλημα της χώρας του.
Και εδώ φτάνουμε στην αξιοποίηση-πώληση κρατικής περιουσίας που έχει κοστολογηθεί στα 50 δισεκατομμύρια ευρώ. Η Ελλάδα υπογράφοντας την σύμβαση έχει παραιτηθεί του δικαιώματος να υπερασπισθεί ακόμα και το εθνικό της έδαφος! Για παράδειγμα οι δανειστές μας έχουν το δικαίωμα να θέσουν θέμα πολεμικών εξοπλισμών. Δηλαδή ένα ακραίο παράδειγμα, βάσει της δανειακής σύμβασης η Γερμανία έχει δικαίωμα να δώσει-πουλήσει τις χρεωστικές της απαιτήσεις στην Τουρκία και να έρθει η Τουρκία να σου απαγορεύσει να πετάνε ελληνικά αεροπλάνα πάνω από το Αιγαίο μέχρι να την ξεχρεώσουμε.
ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ – ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ, ΤΑΙΠΕΔ – ΑΡΘΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΑΙΠΕΔ
Οι αποκρατικοποιήσεις εταιριών στην Ελλάδα ξεκίνησε το 1992 επί κυβέρνησης Μητσοτάκη. Από τότε μέχρι σήμερα τα κέρδη του ελληνικού κράτους είναι μόνο 12 δισεκατομμύρια ευρώ και βάσει του προγράμματος θα πρέπει να εξοικονομηθούν 50 δισεκατομμύρια σε 3 χρόνια. Βέβαια τα συμβόλαια των αποκρατικοποιήσεων έχουν εκτιμηθεί ότι θα ξεπεράσουν τα 370 δισεκατομμύρια ευρώ λεφτά που δεν θα πάνε ούτε στην Ελλάδα ούτε στην απόσβεση του χρέους.
Φανταστείτε με τι ταχύτητες θα ξεπουληθεί η χώρα. Συγκεκριμένα τώρα οι Γερμανοί θέλουν τα υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ και τα νερά (!) της χώρας, μιας και το νερό είναι ένα από τα σημαντικότερα αγαθά σήμερα για τους επενδυτές παγκοσμίως και μάλιστα γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια το νερό σαν φυσικό αγαθό να γίνει χρηματιστικό είδος όπως το πετρέλαιο. Οι Αμερικανοί επίσημα με πρόξενο τους ζήτησαν να αναλύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τις Μακεδονίας και της Θράκης ώστε να ενταχθούν στον ευρύτερο σχεδιασμό μιας Βαλκανικής ενδοχώρας, τι είναι αυτό μπορείτε να βγάλετε μόνοι σας συμπεράσματα. Επιπλέον τους ενδιαφέρουν οι επενδυτικές ευκαιρίες. Για παράδειγμα τι να κάνουν με τα Δωδεκάνησα τα οποία έχουν ένα τουριστικό προϊόν Α και από την άλλη έχουν τα τουρκικά παράλια που έχουν ένα τουριστικό προϊόν Β. Γιατί να μην το κάνουν ΑΒ να πάρουν την υπεραξία;
Φανταστείτε με τι ταχύτητες θα ξεπουληθεί η χώρα. Συγκεκριμένα τώρα οι Γερμανοί θέλουν τα υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ και τα νερά (!) της χώρας, μιας και το νερό είναι ένα από τα σημαντικότερα αγαθά σήμερα για τους επενδυτές παγκοσμίως και μάλιστα γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια το νερό σαν φυσικό αγαθό να γίνει χρηματιστικό είδος όπως το πετρέλαιο. Οι Αμερικανοί επίσημα με πρόξενο τους ζήτησαν να αναλύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τις Μακεδονίας και της Θράκης ώστε να ενταχθούν στον ευρύτερο σχεδιασμό μιας Βαλκανικής ενδοχώρας, τι είναι αυτό μπορείτε να βγάλετε μόνοι σας συμπεράσματα. Επιπλέον τους ενδιαφέρουν οι επενδυτικές ευκαιρίες. Για παράδειγμα τι να κάνουν με τα Δωδεκάνησα τα οποία έχουν ένα τουριστικό προϊόν Α και από την άλλη έχουν τα τουρκικά παράλια που έχουν ένα τουριστικό προϊόν Β. Γιατί να μην το κάνουν ΑΒ να πάρουν την υπεραξία;
Ένα μεγάλο κομμάτι επίσης είναι το χρέος των τραπεζών. Όπως όλοι θυμόμαστε η κυβέρνηση Καραμανλή είχε δώσει ένα πακέτο στήριξης στις τράπεζες. Αυτό συνεχίζεται μέχρι σήμερα αλλά με υπερδιπλάσια ποσά σε μορφή εγγυήσεων. Το πρόβλημα με τις εγγυήσεις όμως είναι ότι περνάει το ιδιωτικό χρέος των τραπεζών σε δημόσιο χρέος. Δηλαδή αν δεν μπορεί να πληρώσει η τράπεζα πρέπει να πληρώσει ο εγγυητής που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ελληνικό κράτος.
Περνώντας στο τωρινό κομμάτι υπερψηφίστηκε από το κοινοβούλιο το Μεσοπρόθεσμο το όποιο κατέστη ακόμη πιο απαιτητικό τα πρώτα τρία χρόνια, όπου αναμένονται έσοδα 22 δισ. ευρώ, αντί 17 δισ. ευρώ αρχικά, με πολλές εταιρείες να έρχονται μπροστά, όπως τα Ελληνικά Πετρέλαια, η ΕΛΒΟ, ο ΔΕΣΦΑ, ο ΟΠΑΠ ,η ΑΤΕ, οι Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι και η ΕΥΔΑΠ. Οι περισσότερες από αυτές τις εταιρίες είναι εκπληκτικά κερδοφόρες για το κράτος βέβαια. Την ίδια ώρα, πολλές επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα τα λιμάνια, θα αποκρατικοποιηθούν κάτω από τις ενδοκυβερνητικές πιέσεις, σε μικρότερο - τελικά - ποσοστό, μέσω κυρίως της τιτλοποίησης εσόδων. Επίσης επηρεάζει άμεσα τις Επικουρικές συντάξεις το Εφάπαξ ενώ μαχαίρι θα μπει στις αναπηρικές συντάξεις. Επίσης το τέλος ακινήτων θα κυμανθεί από 0,1% έως 0,2% με βάση την αντικειμενική αξία του σπιτιού μας και τα τετραγωνικά του. Θα πληρώνεται από όσους έχουν ακίνητο άνω των 100.000 ευρώ, από τους περισσότερους δηλαδή εκτός αν μένουν σε... τσαντίρι, μέσω λογαριασμού κοινής ωφέλειας, πιθανότατα της ΔΕΗ (χώρια το ΤΑΠ που πληρώνουμε στους δήμους).
Αύξηση ειδικών φόρων κατανάλωσης: ανοικτό παραμένει αν θα επιβληθεί στα αναψυκτικά, τους χυμούς και τα εμφιαλωμένα νερά ή τα εν λόγω είδη θα επιβαρυνθούν από την αύξηση του ΦΠΑ στα είδη εστίασης. Σίγουρα θα επιβληθεί στο φυσικό αέριο. Θα υπάρξουν μειώσεις αποδοχών εισφορές, κατάργηση επιδομάτων, «ψαλίδισμα» υπερωριών και πρόσθετων αμοιβών και μείωση επικουρικών συντάξεων. Ουσιαστικά δηλαδή το Μεσοπρόθεσμο επιδεινώνει τα προβλήματα τα οποία σχεδιάστηκε να λύσει! Με άλλα λόγια αυξάνει και το χρέος και το έλλειμμα ενώ διαλύει την ελληνική κοινωνία. Τα μέτρα που προβλέπει είναι αβάσταχτα και πλήττονται βάναυσα τα μεσαία και ευπαθή τμήματα της ελληνικής κοινωνίας. Με πάνω από ένα εκατομμύριο ανέργους, πρόσθετους φόρους, παράλληλη μείωση μισθών και συντάξεων, είναι δυνατόν να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή.
Παρακάτω παρουσιάζονται αυτοτελή τα άρθρα και από κάτω η ερμηνεία τους.
1. Το προϊόν αξιοποίησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 17 του επόμενου άρθρου.
Ερμηνεία: Δηλαδή, ότι ξεπουλιέται δηλώνεται ευθύς εξ αρχής ότι πάει κατευθείαν στους δανειστές.
2. Η διάρκεια του Ταμείου είναι έξι (6) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών, που δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η διάρκεια αυτή μπορεί να παρατείνεται, εφόσον ο σκοπός του Ταμείου δεν έχει εκπληρωθεί.
Ερμηνεία: Δηλαδή, ότι ξεπουλιέται δηλώνεται ευθύς εξ αρχής ότι πάει κατευθείαν στους δανειστές.
2. Η διάρκεια του Ταμείου είναι έξι (6) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών, που δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η διάρκεια αυτή μπορεί να παρατείνεται, εφόσον ο σκοπός του Ταμείου δεν έχει εκπληρωθεί.
Ερμηνεία: Δηλαδή Θα πουλάμε για χρόνια υπέρ των δανειστών
3. Στο Ταμείο μεταβιβάζονται και περιέρχονται, χωρίς αντάλλαγμα: δικαιώματα διαχείρισης και εκμετάλλευσης, κεκτημένα οικονομικά συμφέροντα, άυλα δικαιώματα και δικαιώματα λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης υποδομών
Ερμηνεία: ΔΕ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩ. ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ!!! ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α (τοπική αυτοδιοίκηση) ακόμα και οι ΑΙΓΙΑΛΟΙ, κατ’ αποκλειστική χρήση (πάνε και οι παραλίες μας)!!!
Πωλούνται και τα αποθεματικά σε ρευστό που έχουν χρυσοφόρες εταιρίες (π.χ. ΟΠΑΠ). Δηλαδή, οι δημόσιοι Οργανισμοί που έχουν δικαιώματα εκμετάλλευσης π.χ. ορυκτού πλούτου (πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσός, ουράνιο, κ.λ.π.) εκποιούν και τα δικαιώματα αυτά; ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
4. Με απόφαση της ίδιας Επιτροπής, μπορεί να μεταβιβάζονται και να περιέρχονται στο Ταμείο χωρίς αντάλλαγμα, για τους σκοπούς της παραγράφου 1 του προηγούμενου άρθρου, και άλλα περιουσιακά στοιχεία που υπάγονται σε μία από τις κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων των περιπτώσεων της προηγουμένης παραγράφου. Τα ανωτέρω περιουσιακά στοιχεία περιέρχονται στο Ταμείο, κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή και το Δημόσιο απεκδύεται κάθε δικαιώματός του επί αυτών από τη δημοσίευση της απόφασης της Δ.Ε.Α.Α. στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
3. Στο Ταμείο μεταβιβάζονται και περιέρχονται, χωρίς αντάλλαγμα: δικαιώματα διαχείρισης και εκμετάλλευσης, κεκτημένα οικονομικά συμφέροντα, άυλα δικαιώματα και δικαιώματα λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης υποδομών
Ερμηνεία: ΔΕ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩ. ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ!!! ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α (τοπική αυτοδιοίκηση) ακόμα και οι ΑΙΓΙΑΛΟΙ, κατ’ αποκλειστική χρήση (πάνε και οι παραλίες μας)!!!
Πωλούνται και τα αποθεματικά σε ρευστό που έχουν χρυσοφόρες εταιρίες (π.χ. ΟΠΑΠ). Δηλαδή, οι δημόσιοι Οργανισμοί που έχουν δικαιώματα εκμετάλλευσης π.χ. ορυκτού πλούτου (πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσός, ουράνιο, κ.λ.π.) εκποιούν και τα δικαιώματα αυτά; ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
4. Με απόφαση της ίδιας Επιτροπής, μπορεί να μεταβιβάζονται και να περιέρχονται στο Ταμείο χωρίς αντάλλαγμα, για τους σκοπούς της παραγράφου 1 του προηγούμενου άρθρου, και άλλα περιουσιακά στοιχεία που υπάγονται σε μία από τις κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων των περιπτώσεων της προηγουμένης παραγράφου. Τα ανωτέρω περιουσιακά στοιχεία περιέρχονται στο Ταμείο, κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή και το Δημόσιο απεκδύεται κάθε δικαιώματός του επί αυτών από τη δημοσίευση της απόφασης της Δ.Ε.Α.Α. στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
Ερμηνεία: δηλαδή στο μέλλον, προβλέπουν με μία απόφαση μιας Επιτροπής να προσθέτουν στο ξεπούλημα και ότι άλλο παρέλειψαν τώρα. ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΕΚ∆ΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ∆ΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ. ∆ΗΛΑ∆Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟ∆Α ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Ι∆ΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ. Π.Χ. Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ∆ΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥ∆ΑΠ, ΕΝΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ∆ΗΜΟΣΙΟ ΚΛΠ ΚΛΠ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ-ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ!!
5. Το πράγμα ή το δικαίωμα που μεταβιβάστηκε ή παραχωρήθηκε στο Ταμείο, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου δεν μπορεί να αναμεταβιβαστεί στον προηγούμενο κύριο ή δικαιούχο, καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Από τη μεταβίβαση του πράγματος ή την παραχώρηση του, δικαιώματος στο Ταμείο, ο προηγούμενος κύριος ή δικαιούχος παραμένει στη διοίκηση και διαχείριση του πράγματος ή του δικαιώματος, ως εκ του νόμου εντολοδόχος του Ταμείου, χωρίς αμοιβή, υποχρεούται να το διατηρεί, κατάλληλο για τον προορισμό του, σύμφωνα και με τις οδηγίες που δίνονται εγγράφως σ’ αυτόν από το Ταμείο και εξακολουθεί να βαρύνεται με τις δαπάνες που προκύπτουν από τη διοίκηση και διαχείριση του πράγματος ή του δικαιώματος. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί εντολής.
Ερμηνεία: 1) Το ότι έτσι και αποφασιστεί η μεταβίβαση ενός περιουσιακού στοιχείου προς το Ταμείο, μετά δεν μπορεί κανείς πια να ανακαλέσει την απόφαση και να το πάρει πίσω ΠΟΤΕ. 2) Το ότι η υπάρχουσα διοίκηση της δημόσιας εταιρίας λειτουργεί πλέον ως ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ του ταμείο ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ και εκτελεί οδηγίες που δίνονται εγγράφως σε αυτόν. 3) Συνεχίζει να βαρύνεται με τις δαπάνες!! δηλαδή, ΟΛΑ ΤΑ ΈΞΟΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ π.χ. του δημοσίου Οργανισμού (∆ΕΗ, ΟΣΕ κλπ) συνεχίζουν να βαρύνουν το δημόσιο, ενώ όλα τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας στην ΤΡΟΪΚΑ, όπως φαίνεται πιο πάνω!
6. Εμπράγματα δικαιώματα τρίτων μπορεί να κηρύσσονται αναγκαστικώς απαλλοτριωτέα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, για λόγους μείζονος σημασίας δημοσίου συμφέροντος, αν κρίνονται αναγκαία για την αξιοποίηση
Ερμηνεία: ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ∆ΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΩΝ (π.χ ιδιωτών), τότε το ταμείο μπορεί ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, αν κρίνει το Ταμείο ή όποιος αγοραστής ως αναγκαίο! ∆ΗΛΑ∆Η ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ Ι∆ΙΩΤΕΣ ή ΑΛΛΟΙ ΕΠΕΝ∆ΥΤΕΣ (π.χ. ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες) τα δικαιώματά τους αναγκαστικά μέσω απαλλοτρίωσης!
7. Μισθώσεις ή παραχωρήσεις χρήσης ακινήτων, που ανήκουν κατά κυριότητα στο Ταμείο ή σε εταιρεία της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο, μπορεί να καταγγέλλονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου ή της εταιρείας, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης. Η καταγγελία επιφέρει τη λύση της μίσθωσης ή τη λήξη της παραχώρησης δύο (2) μήνες από την επίδοσή της στο μισθωτή ή σε εκείνον στον οποίο παραχωρήθηκε το ακίνητο.
Ερμηνεία: Και εάν υπάρχει ήδη μισθωτής, τον πετάνε άμεσα έξω, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης με πρόωρη λήξη της μίσθωσης, δηλαδή, δεν ισχύουν ούτε και τα συμφωνητικά που υπέγραψαν οι άνθρωποι που μίσθωσαν κάποιο ακίνητο. Πρόκειται για παραβίαση κάθε έννομης τάξης!
8. Τα περιουσιακά στοιχεία του Ταμείου και των εταιρειών των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο αξιοποιούνται σύμφωνα με επιχειρησιακό πρόγραμμα (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης – Ε.Π.Α.), που περιλαμβάνει ενδεικτικούς τριμηνιαίους στόχους, το οποίο εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο, ύστερα από γνώμη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων που προβλέπεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 4
Ερμηνεία: Η πάσης φύσεως αξιοποίηση γίνεται μόνον ύστερα από γνώμη του ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ. Ποιοι είναι αυτοί; Διαβάστε παρακάτω να φρίξετε πραγματικά.
9. Εισφορά, αμοιβή ή δικαίωμα υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου, συμπεριλαμβανομένου του φόρου εισοδήματος για το κάθε μορφής εισόδημα που προκύπτει από τη δραστηριότητα του Ταμείου, του φόρου συγκέντρωσης κεφαλαίου, του φόρου έναρξης δραστηριότητας, τέλους, εισφοράς ή δικαιώματος υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε Ν.Π.Δ.Δ., Ασφαλιστικών Οργανισμών ή τρίτων, δικαιωμάτων συμβολαιογράφων, δικηγόρων, δικαστικών επιμελητών και αμοιβών ή ανταποδοτικών τελών υποθηκοφυλάκων και πάσης φύσης ανταποδοτικών τελών.
Ερμηνεία: το Ταμείο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟ ΣΤΟ ∆ΗΜΟΣΙΟ, ούτε εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία, ούτε τίποτα! Έχει έσοδα και δεν πληρώνει φόρους! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑ∆Α ΠΛΕΟΝ!
10. Το τίμημα που εισπράττει το Ταμείο από την αξιοποίηση των περιουσιακών του στοιχείων, μεταφέρεται το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την είσπραξή του, σε πίστωση του ειδικού λογαριασμού της περίπτωσης δ. του άρθρου 5 του ν. 3049/2002 (Α΄ 212), με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο – Λογαριασμός Εσόδων – Αποκρατικοποιήσεις», αφού αφαιρεθούν τα αναλογούντα λειτουργικά έξοδα και οι διοικητικές δαπάνες του Ταμείου για την αξιοποίηση του περιουσιακού στοιχείου, και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους
Ερμηνεία: Πάλι μας λένε εδώ ότι τα έσοδα από την αξιοποίηση πηγαίνουν απευθείας στην εξυπηρέτηση του χρέους. Αυτό γράφεται ρητώς και πιο πριν, βέβαια.
11. Έσοδα του Ταμείου είναι: α) Το τίμημα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που μεταβιβάζονται και περιέρχονται σ’ αυτό. β) Οι τόκοι, τα μερίσματα και οι κάθε είδους αποδόσεις των παραπάνω περιουσιακών στοιχείων και των χρηματικών διαθεσίμων του. γ) Επιχορηγήσεις από το Δημόσιο, ανάλογα με το πρόγραμμα αξιοποίησης και τις ανάγκες του. δ) Έσοδα από κάθε άλλη νόμιμη αιτία.
Ερμηνεία: 1) Ό, τι είδους έσοδο σε χρήμα έχει το μεταβιβασμένο περιουσιακό στοιχείο τόκοι, μερίσματα από μετοχές και ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ∆ΙΑΘΕΣΙΜΑ του πηγαίνουν απευθείας στους δανειστές μας ακόμα και πριν από την πώλησή του. ∆ηλαδή, αντί να το πουλήσουν μπορούν, αν τους συμφέρει, απλά να διατηρούν π.χ τον ΟΠΑΠ ή την ∆ΕΗ στην κατοχή τους, να εισπράττουν τα έσοδα, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟ∆Α 2) Η ΤΡΟΪΚΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ∆ΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ∆ΗΜΟΣΙΟ!!! ∆ηλαδή, είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίζουμε να τους επιχορηγούμε από χρήματα του ελληνικού λαού, να μας παίρνουν τα έσοδα και να έχουμε εμείς τα έξοδα!
12. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου υποχρεούνται να τηρούν απόλυτη εχεμύθεια όσον αφορά στα δεδομένα των υπηρεσιών, εργασιών, στατιστικών στοιχείων ή άλλων δεδομένων που αφορούν στη δραστηριότητα του Ταμείου και να απέχουν από κάθε σκόπιμη ή ακούσια αποκάλυψή τους σε οποιονδήποτε τρίτο. Οι υποχρεώσεις των μελών του Δ.Σ. του Ταμείου που προβλέπονται στην παρούσα παράγραφο (ρήτρα εμπιστευτικότητας) παραμένουν σε ισχύ για τρία (3) έτη μετά την αποχώρησή τους από το Ταμείο.
5. Το πράγμα ή το δικαίωμα που μεταβιβάστηκε ή παραχωρήθηκε στο Ταμείο, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου δεν μπορεί να αναμεταβιβαστεί στον προηγούμενο κύριο ή δικαιούχο, καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Από τη μεταβίβαση του πράγματος ή την παραχώρηση του, δικαιώματος στο Ταμείο, ο προηγούμενος κύριος ή δικαιούχος παραμένει στη διοίκηση και διαχείριση του πράγματος ή του δικαιώματος, ως εκ του νόμου εντολοδόχος του Ταμείου, χωρίς αμοιβή, υποχρεούται να το διατηρεί, κατάλληλο για τον προορισμό του, σύμφωνα και με τις οδηγίες που δίνονται εγγράφως σ’ αυτόν από το Ταμείο και εξακολουθεί να βαρύνεται με τις δαπάνες που προκύπτουν από τη διοίκηση και διαχείριση του πράγματος ή του δικαιώματος. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί εντολής.
Ερμηνεία: 1) Το ότι έτσι και αποφασιστεί η μεταβίβαση ενός περιουσιακού στοιχείου προς το Ταμείο, μετά δεν μπορεί κανείς πια να ανακαλέσει την απόφαση και να το πάρει πίσω ΠΟΤΕ. 2) Το ότι η υπάρχουσα διοίκηση της δημόσιας εταιρίας λειτουργεί πλέον ως ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ του ταμείο ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ και εκτελεί οδηγίες που δίνονται εγγράφως σε αυτόν. 3) Συνεχίζει να βαρύνεται με τις δαπάνες!! δηλαδή, ΟΛΑ ΤΑ ΈΞΟΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ π.χ. του δημοσίου Οργανισμού (∆ΕΗ, ΟΣΕ κλπ) συνεχίζουν να βαρύνουν το δημόσιο, ενώ όλα τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας στην ΤΡΟΪΚΑ, όπως φαίνεται πιο πάνω!
6. Εμπράγματα δικαιώματα τρίτων μπορεί να κηρύσσονται αναγκαστικώς απαλλοτριωτέα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, για λόγους μείζονος σημασίας δημοσίου συμφέροντος, αν κρίνονται αναγκαία για την αξιοποίηση
Ερμηνεία: ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ∆ΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΩΝ (π.χ ιδιωτών), τότε το ταμείο μπορεί ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, αν κρίνει το Ταμείο ή όποιος αγοραστής ως αναγκαίο! ∆ΗΛΑ∆Η ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ Ι∆ΙΩΤΕΣ ή ΑΛΛΟΙ ΕΠΕΝ∆ΥΤΕΣ (π.χ. ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες) τα δικαιώματά τους αναγκαστικά μέσω απαλλοτρίωσης!
7. Μισθώσεις ή παραχωρήσεις χρήσης ακινήτων, που ανήκουν κατά κυριότητα στο Ταμείο ή σε εταιρεία της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο, μπορεί να καταγγέλλονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου ή της εταιρείας, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης. Η καταγγελία επιφέρει τη λύση της μίσθωσης ή τη λήξη της παραχώρησης δύο (2) μήνες από την επίδοσή της στο μισθωτή ή σε εκείνον στον οποίο παραχωρήθηκε το ακίνητο.
Ερμηνεία: Και εάν υπάρχει ήδη μισθωτής, τον πετάνε άμεσα έξω, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης με πρόωρη λήξη της μίσθωσης, δηλαδή, δεν ισχύουν ούτε και τα συμφωνητικά που υπέγραψαν οι άνθρωποι που μίσθωσαν κάποιο ακίνητο. Πρόκειται για παραβίαση κάθε έννομης τάξης!
8. Τα περιουσιακά στοιχεία του Ταμείου και των εταιρειών των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο αξιοποιούνται σύμφωνα με επιχειρησιακό πρόγραμμα (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης – Ε.Π.Α.), που περιλαμβάνει ενδεικτικούς τριμηνιαίους στόχους, το οποίο εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο, ύστερα από γνώμη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων που προβλέπεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 4
Ερμηνεία: Η πάσης φύσεως αξιοποίηση γίνεται μόνον ύστερα από γνώμη του ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ. Ποιοι είναι αυτοί; Διαβάστε παρακάτω να φρίξετε πραγματικά.
9. Εισφορά, αμοιβή ή δικαίωμα υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου, συμπεριλαμβανομένου του φόρου εισοδήματος για το κάθε μορφής εισόδημα που προκύπτει από τη δραστηριότητα του Ταμείου, του φόρου συγκέντρωσης κεφαλαίου, του φόρου έναρξης δραστηριότητας, τέλους, εισφοράς ή δικαιώματος υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε Ν.Π.Δ.Δ., Ασφαλιστικών Οργανισμών ή τρίτων, δικαιωμάτων συμβολαιογράφων, δικηγόρων, δικαστικών επιμελητών και αμοιβών ή ανταποδοτικών τελών υποθηκοφυλάκων και πάσης φύσης ανταποδοτικών τελών.
Ερμηνεία: το Ταμείο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟ ΣΤΟ ∆ΗΜΟΣΙΟ, ούτε εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία, ούτε τίποτα! Έχει έσοδα και δεν πληρώνει φόρους! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑ∆Α ΠΛΕΟΝ!
10. Το τίμημα που εισπράττει το Ταμείο από την αξιοποίηση των περιουσιακών του στοιχείων, μεταφέρεται το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την είσπραξή του, σε πίστωση του ειδικού λογαριασμού της περίπτωσης δ. του άρθρου 5 του ν. 3049/2002 (Α΄ 212), με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο – Λογαριασμός Εσόδων – Αποκρατικοποιήσεις», αφού αφαιρεθούν τα αναλογούντα λειτουργικά έξοδα και οι διοικητικές δαπάνες του Ταμείου για την αξιοποίηση του περιουσιακού στοιχείου, και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους
Ερμηνεία: Πάλι μας λένε εδώ ότι τα έσοδα από την αξιοποίηση πηγαίνουν απευθείας στην εξυπηρέτηση του χρέους. Αυτό γράφεται ρητώς και πιο πριν, βέβαια.
11. Έσοδα του Ταμείου είναι: α) Το τίμημα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που μεταβιβάζονται και περιέρχονται σ’ αυτό. β) Οι τόκοι, τα μερίσματα και οι κάθε είδους αποδόσεις των παραπάνω περιουσιακών στοιχείων και των χρηματικών διαθεσίμων του. γ) Επιχορηγήσεις από το Δημόσιο, ανάλογα με το πρόγραμμα αξιοποίησης και τις ανάγκες του. δ) Έσοδα από κάθε άλλη νόμιμη αιτία.
Ερμηνεία: 1) Ό, τι είδους έσοδο σε χρήμα έχει το μεταβιβασμένο περιουσιακό στοιχείο τόκοι, μερίσματα από μετοχές και ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ∆ΙΑΘΕΣΙΜΑ του πηγαίνουν απευθείας στους δανειστές μας ακόμα και πριν από την πώλησή του. ∆ηλαδή, αντί να το πουλήσουν μπορούν, αν τους συμφέρει, απλά να διατηρούν π.χ τον ΟΠΑΠ ή την ∆ΕΗ στην κατοχή τους, να εισπράττουν τα έσοδα, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟ∆Α 2) Η ΤΡΟΪΚΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ∆ΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ∆ΗΜΟΣΙΟ!!! ∆ηλαδή, είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίζουμε να τους επιχορηγούμε από χρήματα του ελληνικού λαού, να μας παίρνουν τα έσοδα και να έχουμε εμείς τα έξοδα!
12. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου υποχρεούνται να τηρούν απόλυτη εχεμύθεια όσον αφορά στα δεδομένα των υπηρεσιών, εργασιών, στατιστικών στοιχείων ή άλλων δεδομένων που αφορούν στη δραστηριότητα του Ταμείου και να απέχουν από κάθε σκόπιμη ή ακούσια αποκάλυψή τους σε οποιονδήποτε τρίτο. Οι υποχρεώσεις των μελών του Δ.Σ. του Ταμείου που προβλέπονται στην παρούσα παράγραφο (ρήτρα εμπιστευτικότητας) παραμένουν σε ισχύ για τρία (3) έτη μετά την αποχώρησή τους από το Ταμείο.
Ερμηνεία: δηλαδή να μην μαθαίνει τίποτα ο ελληνικός λαός για το τι κάνουν με την περιουσία του εκεί μέσα! Μόνον η ΕΚΤ, η Ε.Ε και το ∆ΝΤ θα ξέρουν... ενώ μετά από τρία χρόνια, αφού φύγουν, θα μπορούν να μας λένε τις λεπτομέρειες για το ξεπούλημα…
13. Τρία (3) από τα επτά (7) μέλη του Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων υποδεικνύονται στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου για τοποθέτηση, από τους εκπροσώπους που προβλέπονται στην παράγραφο 11 του άρθρου 3.
Ερμηνεία: ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ: 3 από τα 7 μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, το οποίο αποκλειστικά εισηγείται την αξιοποίηση κάθε περιουσιακού στοιχείου, τοποθετούνται κατόπιν υποδείξεως των Παρατηρητών, είναι δηλαδή υπάλληλοι της Τρόικα. ΘΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ∆ΗΛΑ∆Η ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ. Π.χ τα λιμάνια μας μπορεί να εισηγηθεί να πουληθούν στους Τούρκους, το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑ» στους ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ (αφού τους δώσει λεφτά υπογείως π.χ. ο Τζ. Σόρος). Αυτά, τους δίνουμε το δικαίωμα να τα κάνουν ή να μας ΑΠΕΙΛΟΥΝ ότι θα τα κάνουν, αν δεν συμμορφωνόμαστε στο εξής και για όσα χρόνια αυτοί θέλουν, με τα άνομα ξένα συμφέροντα.
14. Το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων γνωμοδοτεί μέσα σε εύλογη προθεσμία που τάσσεται από το Διοικητικό Συμβούλιο, η οποία σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες. Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, για την έκδοση της οποίας προβλέπεται η προηγούμενη υποχρεωτική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων είναι απολύτως άκυρη, αν εκδοθεί χωρίς τη γνωμοδότηση αυτή.
Ερμηνεία: Όπως είπαμε και πιο πάνω: Καμία απόφαση δεν επιτρέπεται χωρίς τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων όπου συμμετέχουν οι υπάλληλοι της Τρόικα! Απορώ αν πραγματικά το έχει διαβάσει κάποιος βουλευτής αυτό.
15. Το Ταμείο μπορεί να εκδίδει ομολογιακά δάνεια, για τα οποία επιτρέπεται να παρέχεται η εγγύηση του Δημοσίου με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Οι ομολογίες εκδόσεως του Ταμείου εξομοιώνονται με ομόλογα του Δημοσίου, μπορούν να εκδίδονται σε άυλη μορφή και διέπονται από τις διατάξεις για τους άυλους τίτλους του Δημοσίου. Το Ταμείο μπορεί επιπλέον, κατά παρέκκλιση των οριζόμενων στο άρθρο 23α κ.ν. 2190/1920, να χρησιμοποιεί το προϊόν της έκδοσης ομολογιών για την απόκτηση ομολόγων του Δημοσίου από την αγορά.
Ερμηνεία: ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ: 3 από τα 7 μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, το οποίο αποκλειστικά εισηγείται την αξιοποίηση κάθε περιουσιακού στοιχείου, τοποθετούνται κατόπιν υποδείξεως των Παρατηρητών, είναι δηλαδή υπάλληλοι της Τρόικα. ΘΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ∆ΗΛΑ∆Η ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ. Π.χ τα λιμάνια μας μπορεί να εισηγηθεί να πουληθούν στους Τούρκους, το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑ» στους ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ (αφού τους δώσει λεφτά υπογείως π.χ. ο Τζ. Σόρος). Αυτά, τους δίνουμε το δικαίωμα να τα κάνουν ή να μας ΑΠΕΙΛΟΥΝ ότι θα τα κάνουν, αν δεν συμμορφωνόμαστε στο εξής και για όσα χρόνια αυτοί θέλουν, με τα άνομα ξένα συμφέροντα.
14. Το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων γνωμοδοτεί μέσα σε εύλογη προθεσμία που τάσσεται από το Διοικητικό Συμβούλιο, η οποία σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες. Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, για την έκδοση της οποίας προβλέπεται η προηγούμενη υποχρεωτική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων είναι απολύτως άκυρη, αν εκδοθεί χωρίς τη γνωμοδότηση αυτή.
Ερμηνεία: Όπως είπαμε και πιο πάνω: Καμία απόφαση δεν επιτρέπεται χωρίς τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων όπου συμμετέχουν οι υπάλληλοι της Τρόικα! Απορώ αν πραγματικά το έχει διαβάσει κάποιος βουλευτής αυτό.
15. Το Ταμείο μπορεί να εκδίδει ομολογιακά δάνεια, για τα οποία επιτρέπεται να παρέχεται η εγγύηση του Δημοσίου με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Οι ομολογίες εκδόσεως του Ταμείου εξομοιώνονται με ομόλογα του Δημοσίου, μπορούν να εκδίδονται σε άυλη μορφή και διέπονται από τις διατάξεις για τους άυλους τίτλους του Δημοσίου. Το Ταμείο μπορεί επιπλέον, κατά παρέκκλιση των οριζόμενων στο άρθρο 23α κ.ν. 2190/1920, να χρησιμοποιεί το προϊόν της έκδοσης ομολογιών για την απόκτηση ομολόγων του Δημοσίου από την αγορά.
Ερμηνεία: ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚ∆Ι∆ΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΑ (ΝΑ ∆ΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ) ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ∆ΗΜΟΣΙΟΥ! ∆ΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ∆ΑΝΕΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ και ΥΠΟΘΗΚΕΣ ∆ΙΚΕΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ∆ΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ Ι∆ΙΟΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ∆ΙΚΗ ΜΑΣ!!! δηλαδή, το Ταμείο μπορεί να δανείζεται από τρίτους με εγγυήσεις δικές μας(!!!) και με τα λεφτά αυτά να αγοράζει από την ελεύθερη αγορά ομόλογα του Ελληνικού ∆ημοσίου σε σκοτωμένες τιμές. ∆ηλαδή, επαναγοράζουν οι ίδιοι το χρέος μας αφού το ελαχιστοποιήσουν στην ουσία με δανεικά δικά μας!!!! ΕΞΥΠΝΟ!!! ∆ΙΟΤΙ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ Ι∆ΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Π.Χ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΤΟ ∆ΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΕΟΣ). ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΟΥΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΘΕ ∆ΙΕΞΟ∆Ο!!! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ∆ΙΚΕΣ ΜΑΣ, ∆ΗΛΑ∆Η ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ∆ΑΝΕΙΚΑ!!
19. Αν δεν είναι δυνατή ή συμφέρουσα η μεταβίβαση του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου εταιρείας, της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει άμεσα ή έμμεσα εξ ολοκλήρου στο Ταμείο, διενεργείται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, μετά από γνώμη του Σ.Ε., αναδιάρθρωση της εταιρείας ή τίθεται υπό εκκαθάριση.
Ερμηνεία: ΑΝ ∆ΟΥΝ ΟΤΙ ∆ΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ Ή ∆ΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ∆ΙΑΛΥΟΥΝ, ΤΟ «ΧΡΕΩΚΟΠΟΥΝ». Η καμπάνα χτυπάει μάλλον για τον ΟΣΕ, τα τρένα μας.
20. Η κάλυψη των αναγκών του Ταμείου σε προσωπικό μπορεί να γίνεται και με μεταφορά και ένταξη στο προσωπικό του, εργαζομένων σε εταιρείες των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο ή των οποίων περιουσιακά στοιχεία μεταβιβάζονται και περιέρχονται στο Ταμείο. Η μεταφορά πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ύστερα από αίτημα του Ταμείου.
Ερμηνεία: Το προσωπικό που εργάζεται στο Ταμείο θα προέρχεται από τους υπαλλήλους του ίδιου του περιουσιακού στοιχείου. ∆ηλαδή, το προσωπικό που θα υποστηρίξει την εκποίηση π.χ. της ∆ΕΗ, μπορεί να είναι προσωπικό της ∆ΕΗ, το οποίο, όπως προβλέπεται στο κεφάλαιο Ε’ του εφαρμοστικού νόμου, αν δεν απορροφάται αλλού μέσω ΑΣΕΠ, θα απολύεται. Σαν τον καταδικασμένο σε θάνατο, που βάζουν τον ίδιο να σκάψει πρώτα το λάκκο του και μετά τον εκτελούν!
21. Τα καταστατικά των εταιρειών των οποίων το σύνολο των μετοχών περιέρχεται άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο μπορούν να τροποποιούνται ύστερα από απόφαση του Δ.Σ. του Ταμείου, ως προς όλες τις διατάξεις τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν. 2190/1920. Διατάξεις νόμων ή κανονιστικών αποφάσεων, με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα, υπαγόμενα σύμφωνα με τον κ.ν. 2190/1920 στο κανονιστικό περιεχόμενο του καταστατικού, παύουν να ισχύουν από τη δημοσίευση του νέου καταστατικού της εταιρείας.
Ερμηνεία: Η ΤΡΟΪΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ. Τρομερά επικίνδυνο, αν το σκεφτεί κανείς, τι αυθαιρεσίες μπορούν να γίνουν. Εκτός των άλλων, εφόσον οι διοικητές τους θα είναι πια «εντολοδόχοι» του ∆.Σ. του Ταμείου, θα μπορούν να τους διατάσσουν να αυξήσουν τα τιμολόγια του ρεύματος και του νερού, τα διόδια, τα εισιτήρια λεωφορείων κλπ κλπ κατά το δοκούν, χωρίς τη συναίνεση της κυβέρνησης (ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟ∆Α ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ∆ΗΛΑ∆Η ΣΤΟΥΣ ∆ΑΝΕΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΙ).
Τέλος για το θέμα της χρεοκοπίας και πιθανή επιστροφή στην δραχμή ή σε άλλο εθνικό νόμισμα όσο και να σας φαίνεται παράξενο η χαμένη αυτής της περίπτωσης δεν θα είναι η Ελλάδα αλλά η ευρωζώνη μιας και αυτή θα χάσει τα χρήματα των αποπληρωμών δανείων, ενώ η Ελλάδα όπως είπαμε παραπάνω έχει τα χρήματα που απαιτούνται για τις εσωτερικές της ανάγκες. Επιπλέον για να ξεκαθαρίσουμε κάτι, σε περίπτωση χρεοκοπίας δεν κλείνουν οι εμπορικές αγορές αλλά οι αγορές κεφαλαίου, δηλαδή δανείων, που ήδη μας έχουν κλείσει τις πόρτες.
19. Αν δεν είναι δυνατή ή συμφέρουσα η μεταβίβαση του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου εταιρείας, της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει άμεσα ή έμμεσα εξ ολοκλήρου στο Ταμείο, διενεργείται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, μετά από γνώμη του Σ.Ε., αναδιάρθρωση της εταιρείας ή τίθεται υπό εκκαθάριση.
Ερμηνεία: ΑΝ ∆ΟΥΝ ΟΤΙ ∆ΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ Ή ∆ΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ∆ΙΑΛΥΟΥΝ, ΤΟ «ΧΡΕΩΚΟΠΟΥΝ». Η καμπάνα χτυπάει μάλλον για τον ΟΣΕ, τα τρένα μας.
20. Η κάλυψη των αναγκών του Ταμείου σε προσωπικό μπορεί να γίνεται και με μεταφορά και ένταξη στο προσωπικό του, εργαζομένων σε εταιρείες των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο ή των οποίων περιουσιακά στοιχεία μεταβιβάζονται και περιέρχονται στο Ταμείο. Η μεταφορά πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ύστερα από αίτημα του Ταμείου.
Ερμηνεία: Το προσωπικό που εργάζεται στο Ταμείο θα προέρχεται από τους υπαλλήλους του ίδιου του περιουσιακού στοιχείου. ∆ηλαδή, το προσωπικό που θα υποστηρίξει την εκποίηση π.χ. της ∆ΕΗ, μπορεί να είναι προσωπικό της ∆ΕΗ, το οποίο, όπως προβλέπεται στο κεφάλαιο Ε’ του εφαρμοστικού νόμου, αν δεν απορροφάται αλλού μέσω ΑΣΕΠ, θα απολύεται. Σαν τον καταδικασμένο σε θάνατο, που βάζουν τον ίδιο να σκάψει πρώτα το λάκκο του και μετά τον εκτελούν!
21. Τα καταστατικά των εταιρειών των οποίων το σύνολο των μετοχών περιέρχεται άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο μπορούν να τροποποιούνται ύστερα από απόφαση του Δ.Σ. του Ταμείου, ως προς όλες τις διατάξεις τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν. 2190/1920. Διατάξεις νόμων ή κανονιστικών αποφάσεων, με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα, υπαγόμενα σύμφωνα με τον κ.ν. 2190/1920 στο κανονιστικό περιεχόμενο του καταστατικού, παύουν να ισχύουν από τη δημοσίευση του νέου καταστατικού της εταιρείας.
Ερμηνεία: Η ΤΡΟΪΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ. Τρομερά επικίνδυνο, αν το σκεφτεί κανείς, τι αυθαιρεσίες μπορούν να γίνουν. Εκτός των άλλων, εφόσον οι διοικητές τους θα είναι πια «εντολοδόχοι» του ∆.Σ. του Ταμείου, θα μπορούν να τους διατάσσουν να αυξήσουν τα τιμολόγια του ρεύματος και του νερού, τα διόδια, τα εισιτήρια λεωφορείων κλπ κλπ κατά το δοκούν, χωρίς τη συναίνεση της κυβέρνησης (ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟ∆Α ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ∆ΗΛΑ∆Η ΣΤΟΥΣ ∆ΑΝΕΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΙ).
Τέλος για το θέμα της χρεοκοπίας και πιθανή επιστροφή στην δραχμή ή σε άλλο εθνικό νόμισμα όσο και να σας φαίνεται παράξενο η χαμένη αυτής της περίπτωσης δεν θα είναι η Ελλάδα αλλά η ευρωζώνη μιας και αυτή θα χάσει τα χρήματα των αποπληρωμών δανείων, ενώ η Ελλάδα όπως είπαμε παραπάνω έχει τα χρήματα που απαιτούνται για τις εσωτερικές της ανάγκες. Επιπλέον για να ξεκαθαρίσουμε κάτι, σε περίπτωση χρεοκοπίας δεν κλείνουν οι εμπορικές αγορές αλλά οι αγορές κεφαλαίου, δηλαδή δανείων, που ήδη μας έχουν κλείσει τις πόρτες.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται σήμερα με τις μνημονιακές κωλοτούμπες του Σύριζα.