Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Πυρήνες Εθνικιστών σε ΕΛ.ΑΣ. και Ένοπλες Δυνάμεις και “πριμοδότηση” Χρυσής Αυγής από τον… Βαρουφάκη!



Αναφερόμενος στο γνωστό επεισόδιο με το ταξίδι στην Αίγινα του Βαρουφάκη, έγραψε ο γνωστός δημοσιογράφος κ. Μανώλης Κοττάκης:
“Αλλά το θέμα και πάλι δεν είναι αυτό. Ούτε και πως οι λίγοι που του έλεγαν «καλημέρα» στην Αίγινα τώρα θα του την κόψουν. Θέλω να πω στον Γιάνη, που δεν θα διανοείτο να μην σταματήσει σε αστυνομικό έλεγχο στο αγαπημένο του Τέξας των ΗΠΑ, το εξής:
Τα άκρα, αγαπητέ πρόεδρε του ΜέΡΑ25, φούντωσαν στην Ελλάδα μέσα στα Σώματα Ασφαλείας γιατί άνδρες και γυναίκες της ΕΛ.ΑΣ. και του Λιμενικού βαρέθηκαν, επαναστάτησαν, εξανέστησαν, εξεγέρθηκαν από τις διαρκείς προσβολές που τους κάναμε στο παρελθόν εμείς οι πολίτες (…όσοι ) και εσείς οι πολιτικοί… Κάθε φορά, λοιπόν, που κάνεις κάτι τέτοιο, αγαπητέ πρόεδρε, να το ξέρεις! Πριονίζεις την καρέκλα σου και χορηγείς τα άκρα. Πριμοδοτείς τη νέα Χρυσή Αυγή.
Γι’ αυτό και σήμερα υπάρχουν κοιμώμενοι πυρήνες εθνικισμού στην ΕΛ.ΑΣ. και στις Ενοπλες Δυνάμεις. Ως αντίδραση σε κάτι τέτοιους σαν και εσένα, σαν και σε πολλούς άλλους. Πρόσεξε λοιπόν. Γιατί, όπως είπες ευστόχως, «καθένας έχει δικαίωμα στον αυτοεξευτελισμό».”

ΠΗΓΗ

Ο Γεωργιάδης μιμήθηκε τον αναίσθητο Τσίπρα που αρνιόταν χρήματα στους πυρόπληκτους του Ματιού

Δεν είναι η πρώτη φορά (και προφανώς, ούτε η τελευταία) που ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Σπύρος-Άδωνις Γεωργιάδης προκαλεί το λαϊκό αίσθημα με την απαράδεκτη και αντικοινωνική συμπεριφορά του.
Σε δηλώσεις του σε τηλεοπτική εκπομπή, σχετικά με την ρευστότητα, είπε ότι «Εγώ σας λέω, λοιπόν, ότι με έναν μαγικό τρόπο στέλνουμε στο σπίτι με ελικόπτερο, όπως λέγανε παλιά, του κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδας, 5.000 ευρώ. Τι θα τα κάνει σήμερα ακριβώς, μπορείτε να μου πείτε; Ταξίδια δεν μπορεί να κάνει, σε εστιατόρια δεν μπορεί να πάει, σε κατάστημα να ψωνίσει δεν μπορεί να πάει. Τι να την κάνει την ρευστότητα;»! Ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ξεπερνώντας κάθε όριο αισχρότητας, είπε ότι ο πολίτης «πόσο θα φάει πια; 300 κιλά θα γίνουν»…
Λόγοι στοιχειώδους λογικής και κυρίως αξιοπρέπειας επιβάλλουν την απουσία κάθε ίχνους προσπάθειας απάντησης στον νέο τηλεοπτικό οχετό που εκτόξευσε ο «γλείφτης» των Καρατζαφέρη, Σαμαρά, Μητσοτάκη (και έπεται συνέχεια…) και αποκαλούμενος από την σύζυγό του ως «Μπουμπούκος». Απλώς να (του) θυμίσουμε ότι την ίδια ακριβώς χυδαία και βάναυση επιχειρηματολογία είχε και ο Τσίπρας, όταν μπροστά στις κάμερες μιλούσε με μία εκ των πληγέντων από τις φονικές πυρκαγιές στο Μάτι. «Και να σου δώσουμε 2.000 ευρώ, τι θα τα κάνεις;» έλεγε τότε με το γνωστό χαζοχαρούμενο ύφος του ο Τσίπρας. Η μόνη… διαφορά μεταξύ του Τσίπρα τότε και του Γεωργιάδη τώρα είναι ότι ο δεύτερος… πλειοδότησε σε «προσφορά», μιλώντας για 5.000 ευρώ.
Τότε η ΝΔ χάλασε τον κόσμο για την αναισθησία-αναλγησία του Τσίπρα απέναντι στους πληγέντες στο Μάτι. Σήμερα, όμως, επιτρέπει σε έναν εκ των πιο προβεβλημένων υπουργών της να προσβάλει με πολύ χειρότερη αναλγησία και αναισθησία τον Ελληνικό Λαό. Το γεγονός αυτό δείχνει και την «ευαισθησία» της ΝΔ απέναντι στα βάσανα που μαστίζουν τους Έλληνες την εποχή του κορωνοϊού.
Τελειώνουμε με τον θλιβερό γυρολόγο των κομμάτων Γεωργιάδη (ΝΔ, Πολιτική Άνοιξη, ΛΑΟΣ, ξανά ΝΔ και στο μέλλον βλέπουμε…) αναφέροντας το εξής: σε ημερήσια εφημερίδα διαβάσαμε ότι ο συστημικός δημοσιογράφος Νίκος Φελέκης τον αποκάλεσε «στον αέρα» ως «τσουτσέκι των Γερμανών» (!), με τον Μπουμπούκο απλώς να χαχανίζει, όπως ακριβώς χαχάνιζε και όταν κάποιοι stand-up comedy τύποι τον γελοιοποιούσαν ρωτώντας τον αν έχει «γλείψει» πιο πολύ τον Σαμαρά ή τον Μητσοτάκη…

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

ΠΗΓΗ

Εθνικοί Στοχασμοί (Μέρος 1)



Η έννοια της Εθνικής μας Ταυτότητος στην νεοτέρα ιστορία, προϋποθέτει αξιωματικώς την αδιάσπαστο ενότητα και χωροχρονική συνέχεια του Ελληνισμού.
Το ελληνικόν κράτος (το οποίον ιδρύθη τυπικώς στα 1830) επ’ ουδενί λόγω ημπορούσε να θεωρηθεί ότι ικανοποίει επαρκώς το αίτημα της ενότητος και συνεχείας του Ελληνισμού. Ο Ιωάννης Κωλέττης ως εισηγητής της «Μεγάλης Ιδέας» θεμελιώνει την «ενότητα του Ελληνισμού στον χώρο» (1844). Κατά την διάρκειαν των συζητήσεων περί συνταγματικής διακρίσεως μεταξύ αυτοχθόνων και ετεροχθόνων (βάσει του άρθρου 3), την 11η Ιανουαρίου 1844, ο Κωλέττης εξεφώνησε λόγον υπέρ της ισότητος ελευθέρων και αλυτρώτων Ελλήνων.
Σε αυτόν τον μνημειώδη λόγον του διεμορφώθη ιδεολογικώς η Μεγάλη Ιδέα, η οποία καθόρισε την εξωτερική και την εσωτερική πολιτική του ελληνικού κράτους μέχρι το 1922. Ο Ιωάννης Κωλέττης φέρεται ως «Πατήρ της Μεγάλης Ιδέας», ενώ από όλες τις διαθέσιμες ιστοριογραφικές πηγές απορρέει ότι οραματίζετο την ανάκτηση των εδαφών της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και την εγκαθίδρυση μίας χριστιανικής ηγεμονίας, ιχνογραφών την ενότητα του τότε Μείζονος Ελληνισμού στον πραγματικό - γεωγραφικό χώρο.
Αντιστοίχως την «ενότητα του Ελληνισμού στον χρόνο» την απεκατέστησαν και την εστοιχειοθέτησαν με το έργον τους οι τιτάνιοι ιστορικοί στοχαστές Σπυρίδων Ζαμπέλιος (1815-1881) και Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος (1815-1891), οι αναφερόμενοι τιμητικώς και ως «Διόσκουροι» της ελληνικής ιστοριογραφίας του 19ου αιώνος. Η «Ζαμπελιο-Παπαρρηγοπούλειος» ιστορική σχολή (όπως την ανέφερε ο πολύς Καθηγητής της Λατινικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιον Αθηνών Στέφανος Κουμανούδης) απεκατέστησεν το Βυζάντιον ως ιδιαζόντως κρίσιμον κρίκο στην άλυσο της εθνικής εξελίξεως του Μείζονος Ελληνισμού και αναπόσπαστον μέλος της ελληνικής ιστορίας. Το Ελληνικόν Έθνος, το οποίον κατά τον Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο, σαφέστατα δεν περιορίζεται μόνον στον πληθυσμό του ελλαδικού βασιλείου, αλλά βεβαίως περιλαμβάνει τον απανταχού Μείζονα Ελληνισμόν, έχει μιαν εξαιρετικώς μεγαλειώδη και σαφή εκπολιτιστική αποστολή: «...προώρισται να προεδρεύση εις την αναβίωσιν της Ανατολής...» (1853).
Η δημοσίευση εργασίας του Αυστριακού ιστορικού Γιάκομπ Φίλιπ Φαλλμεράϋερ σε τρεις φάσεις:
  • [«Ιστορία της χερσονήσου της Πελοποννήσου κατά τους Μεσαιωνικούς Χρόνους. Μέρος πρώτον: Παρακμή των Ελλήνων της Πελοποννήσου και επανοίκηση της κενής γης από Σλαβικούς λαούς» (Geschichte der Halbinsel Morea während des Mittelalters. Teil 1: Untergang der peloponnesischen Hellenen und Wiederbevölkerung des leeren Bodens durch slavische Volksstämme), Στουτγάρδη, 1830.
  • «Ποιαν επίδραση είχεν η κατοχή της Ελλάδος από τους Σλάβους στο πεπρωμένον της πόλεως των Αθηνών και της υπαίθρου της Αττικής; Ή, μια λεπτομερεστέρα αιτιολόγηση της θεωρίας περί της προελεύσεως των σημερινών Ελλήνων, της προταθείσης στον πρώτο τόμο, στο Ιστορία της χερσονήσου της Πελοποννήσου κατά τους Μεσαιωνικούς Χρόνους» (Welchen Einfluß hatte die Besetzung Griechenlands durch die Slawen auf das Schicksal der Stadt Athen und der Landschaft Attika? Oder nähere Begründung der im ersten Bande der Geschichte der Halbinsel Morea während des Mittelalters aufgestellten Lehre über die Enstehung der heutigen Griechen), Στουτγάρδη,1835.
  • «Ιστορία της χερσονήσου της Πελοποννήσου κατά τους Μεσαιωνικούς Χρόνους. Μέρος δεύτερον: Ο Μωρηάς, ερημωθείς από εσωτερικούς πολέμους μεταξύ Φράγκων και Βυζαντινών και κατακλυσθείς από Αλβανούς αποικιστές, κατακτάται τελικώς υπό των Τούρκων. Από το 1250 έως το 1500 μετά Χριστόν», (Geschichte der Halbinsel Morea während des Mittelalters. Teil 2: Morea, durch innere Kriege zwischen Franken und Byzantinern verwüstet und von albanischen Colonisten überschwemmt, wird endlich von den Türken erobert. Von 1250-1500 nach Christus) , Τυβίγγη, 1836.]
έθεσεν υπό σφοδράν αμφισβήτηση την νεοελληνική ταυτότητα, με τον ισχυρισμόν ότι δήθεν ο νέος Ελληνισμός ουδεμίαν είχεν σχέση με την ελληνικήν Αρχαιότητα.
Η θεωρία του Φαλλμεράϋερ έπληττε σκληρώς τα θεμέλια της συγκροτήσεως του μόλις εκ νέου εκπεφρασμένου σε κρατικήν υπόσταση Ελληνικού Έθνους, υποστηρίζουσα ότι η «ελληνική φυλή» είχεν εξαφανισθεί εξ αιτίας της καθόδου Σλάβων και Αλβανών στα ελληνικά εδάφη (από τον 6ον έως τον 10ον αιώνα μ.Χ.). Συνεπώς, για την ανασκευήν της θεωρίας του έπρεπε να αποδειχθεί η συνεχής παρουσία του Ελληνικού Έθνους από την αρχαϊκήν Αρχαιότητα έως και τα μέσα του 19ου αιώνος. Η περίοδος του Βυζαντίου, στην οποίαν ο Φαλλμεράϋερ ενετόπισεν το τέλος του ελληνικού πολιτισμού, ειδικότερον δε η ανάδειξη της Ελληνικότητος της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας υπήρξεν το κυρίαρχον επιχείρημα εκείνων οι οποίοι αντέκρουσαν επιστημονικώς τον Αυστριακόν ιστορικό.
Σε αυτήν την προσπάθεια η συστηματική απαξίωση του Βυζαντίου από Έλληνες λογίους (όπως ο Αδαμάντιος Κοραής), οι οποίοι εντάσσονται στην ιδεολογική και πνευματική σφαίρα του «Νεοελληνικού Διαφωτισμού», ελειτούργησεν δυστυχώς ως ένα επιπλέον πρόσκομμα. Το συγκεκριμένο ιδεολογικό, φιλολογικό, γλωσσικό και φιλοσοφικό ρεύμα το οποίον επεχείρησε να μεταφέρει τις ιδέες και τις αξίες του ευρωπαϊκού διαφωτισμού στον χώρο του υποδούλου γένους, εθεώρει πως η περίοδος του Βυζαντίου αντεστοίχει στους σκοτεινούς χρόνους της ιστορίας, όπως ακριβώς στην Δυτικήν Ευρώπη υπήρξεν ο Μεσαίων. Στον πυκνώς συγκεκροτημένο και αρτιώτατο λόγο των Ελλήνων διαφωτιστών, η Βυζαντινή Αυτοκρατορία παρουσιάζετο απλώς ως μια επαχθής συνέχεια της ρωμαϊκής κατακτήσεως επί των ελληνικών πληθυσμών.
Την ανασκευήν της θεωρίας του Φαλλμεράϋερ ανέλαβεν πρώτος να φέρει εις πέρας ο Λευκάδιος Σπυρίδων Ζαμπέλιος, με σπουδές στην Ιόνιον Ακαδημία, στην Πίζα και στην Γερμανία, όπου διεμορφώθη ιδεολογικώς και πνευματικώς από τα δυτικοευρωπαϊκά ρεύματα, έστρεψεν ενεργώς το ενδιαφέρον του στο Βυζάντιον επιχειρών να καταδείξει την αδιαμφισβήτητο Ελληνικότητά του και πέραν από τους ασφυκτικούς θρησκευτικούς μονοδρόμους της οιασδήποτε προηγουμένης αναλύσεως.
Το κομβικότερον σημείον της προτάσεώς του αποτελεί ο όρος «Ελληνοχριστιανικός», (δηλαδή η δραστική συγχώνευση, ο συγκερασμός του Ελληνισμού με τον Χριστιανισμό). Συμφώνως προς τον Σπυρίδωνα Ζαμπέλιο η «αλληλοδιαπίδυση» αυτών των δύο διαφορετικών παραδόσεων συνετελέσθη στο πλαίσιον της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, την οποίαν σταδιακώς διεπότισεν και τελικώς εχαρακτήρισε. Στο πλαίσιον αυτής της θεωρήσεως το Βυζάντιον ανάγεται σε κοιτίδα ζυμώσεως και διαμορφώσεως του ιδιαιτέρου χαρακτήρος, του νοουμένου ως «ελληνοχριστιανικού» νεοελληνικού πολιτισμού.
Στο συγγραφικόν του έργο εκάλυπτεν κυρίως ιστορικά θέματα, με υλικό συγκεντρωθέν από τα ταξίδια του στην Ευρώπη και στην Τουρκία. Το 1852 εδημοσίευσεν το σπουδαίον έργο του «Άσματα Δημοτικά της Ελλάδος. Εκδοθέντα μετά μελέτης ιστορικής περί Μεσαιωνικού Ελληνισμού». Στην εκτενή εισαγωγή του βιβλίου διετύπωσεν την άποψη περί ακαταλύτου ενότητος του Ελληνισμού από την αρχαιότητα μέχρι την σύγχρονο εποχή και εισηγήθη την «τριμερή» διαίρεση της ελληνικής ιστορίας (σε Αρχαία, Μεσαιωνική και Νέα), καθώς και ένα τριμερές σχήμα αφηγήσεως της ιστορίας του Έθνους: αρχαίος Ελληνισμός, μεσαιωνικός Ελληνισμός, νέος Ελληνισμός. Ανάλογον αντικείμενο είχε και το επόμενο (1857) μεγάλον έργο του «Βυζαντιναί Μελέται. Περί πηγών της Νεοελληνικής Εθνότητος από Η' άχρι Ι' εκατονταετηρίδος μ.Χ.». Με τα έργα του αυτά ο μεγάλος ιστοριογράφος ενέταξεν οργανικώς το Βυζάντιο, λογικώς και αποδειγμένως, σε μιαν απαρτιωμένη νέα θεώρηση της σχεδόν τετρακισχιλιετούς πορείας του Έθνους και της αδιασπάστου συνεχείας του πολιτισμού του, από την πρωτοϊστορίαν έως τον 19ον αιώνα.
Με το έργον του Ζαμπέλιου η ιχνηλάτηση, τεκμηρίωση και ανάδειξη της Ελληνικότητος του Βυζαντίου, υπήρξεν το πρώτον βήμα ανασκευής της θεωρίας του Φαλλμεράϋερ, καθώς απεδείχθη στερρώς, πως όχι μόνον δεν είχε σβήσει ολοσχερώς ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός, αλλ’ αντιθέτως είχε μεταπλαστεί δυναμικώς και δημιουργικώς μετά την (κυρίως συγκρουσιακή) ευρεία χωροχρονική συνάντησή του με τον χριστιανισμό, η οποία συνετελέσθη κυρίως στο πλαίσιον της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Με τον Ζαμπέλιο ετέθησαν οι στέρεες βάσεις για την συγγραφή μιας συνολικής Εθνικής Ιστορίας, ικανής να αφηγηθεί το παρελθόν του Έθνους από τα πανάρχαια χρόνια έως και τον 19ον αιώνα.
Την ολοκλήρωση αυτού του μεγαλεπηβόλου έργου ανέλαβε και διεξεπεραίωσε ο Κωνσταντινοπολίτης Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος, ο οποίος θεωρείται ο θεμελιωτής της «Ελληνικής Εθνικής Ιστοριογραφίας» (γνωστής και με τον όρον «Ελληνικός Ιστορισμός») και ήταν εκλεγμένος καθηγητής Ιστορίας στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο από το 1851. Ο Παπαρρηγόπουλος εξεκίνησε την συγγραφική του δράση στα 1843 με την μελέτη «Περί της εποικήσεως σλαβικών τινών φυλών εις την Πελοπόννησον». Η ανασκευή των θεωριών του Αυστριακού ιστορικού υπήρξεν ο αντικειμενικός σκοπός στον οποίο αφιέρωσε με πάθος την ευρυτάτη επιστημονική του δράση.
Στο περίφημο πεντάτομον έργο του «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, από των αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι των νεοτέρων», που εδημοσιεύθη από το 1860 έως το 1874, συνέλαβε και συνέγραψε μιαν εκτενεστάτη και λεπτομερή, συμπαγή αφήγηση, μια πραγματική συνολική Εθνική Ιστορία. Στο έργον του αυτό υιοθέτησε πλήρως την «τριμερή» περιοδολόγηση του Σπυρίδωνος Ζαμπέλιου και την εχρησιμοποίησε ως μεθοδικό εργαλείο για την λεπτομερή αφήγηση της πορείας του Έθνους ανά τις χιλιετίες.
Οι προαναφερόμενοι πολυμαθείς «Διόσκουροι» της Εθνικής Ιστοριογραφίας έθεσαν τις ακλόνητες βάσεις περαιτέρω διαμορφώσεως της Εθνικής Ταυτότητος της μεταπελευθερωτικής νεοελληνικής κοινωνίας.
Το έργον τους δεν αφεώρα μόνον έναν κλειστό και περιορισμένο «κύκλον» ειδικών και ακαδημαϊκών. Απευθύνθησαν συνειδητώς στην κοινωνία της εποχής τους, με στόχον τους την τόνωση της Εθνικής Αυτογνωσίας και την πυκνή στοιχείωση της Εθνικής Συνειδήσεως.
Τα λαμπρά μαθήματα του Παπαρρηγόπουλου στο Πανεπιστήμιον εδημοσιεύθηκαν συχνάκις στο περιοδικόν «Πανδώρα» (του οποίου υπήρξεν συνεκδότης) αλλά και στον αθηναϊκό τύπο. Ανανόγως ελειτούργησεν και ο ζαμπέλειος όρος «ελληνοχριστιανικός», που παριστά μεν μεθοδολογική επινόηση για επιστημονικούς σκοπούς, αλλά δεν παρέμεινε ένα απλό αναλυτικόν εργαλείο των ειδικών. Με την εμφάνισή του, ακριβώς στο μέσον του 19ου αιώνος, ο εν λόγω όρος κατέστη το ικρίωμα επί του οποίου ανεπτύχθη και διεμορφώθη η ιδεολογία του νεοτέρου ελληνικού κράτους.
Με βάση την θεώρησή του εσχηματοποιήθη το περιεχόμενον της παιδείας, ερυθμίσθη ο προσανατολισμός των ιστορικών σπουδών και εκαθορίσθη η Λαογραφία ως μελέτη της παραδόσεως. Επιπλέον η εν πολλοίς νεφελώδης -έως την εποχή εκείνην- «Μεγάλη Ιδέα» απέκτησε πλέον «σάρκα και οστά». Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία, η οποία είχεν αναγορευθεί δικαίως σε πολιτισμική μήτρα του νεοτεύκτου ελληνικού κρατιδίου, απετέλεσεν το πρότυπο για την ευκταία εδαφική του επέκταση.

Αθανάσιος Κωνσταντίνου

ΠΗΓΗ

ΕΛΙΤΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ





Γράφει ο Νικόλαος Λιόκος

Μέσα σε μια κατάσταση πρωτοφανή που βιώνουν οι Έλληνες και σε μια ακόμα χειρότερη κατάσταση που θα βιώσουν, τα διάφορα ΜΜΕ βλέποντας πως υπάρχει ψωμί στο να παρουσιάζουν εκ νέου τον τηλεαστέρα Βαρουφάκη δεν αφήνουν ευκαιρία να πάει χαμένη, είτε για τις απόψεις του όταν τα ίδια τον απειλούσαν με ειδικά δικαστήρια, είτε για την μετάβαση του στην Αίγινα και το κουτσομπολιό που συνοδεύει τέτοιες καταστάσεις. Τα μεσημεριανάδικα με παρακμιακές τηλεθείτσες επιδίδονται σε on line συνδέσεις για να ακούσουμε τις απόψεις του προοδευτικού μπουρζουαζού Γιάν(ν)η για την Αίγινα και τη μόνιμη κατοικία του. Ένας ελιτιστής αριστερός προοδευτικός που κομπάζει για την απουσία του από την κατάθεση στεφάνου της 25η Μαρτίου μας παραμυθιάζει με αηδίες περί μόνιμης κατοικίας κτλ. Ήταν αυτός ο νάρκισσος και ματαιόδοξος υπερόπτης που έτρωγε τα ακριβά του εδέσματα από τη βεράντα του αρχοντικού του με θέα την ακρόπολη (σπίτι του ήταν ότι θέλει κάνει), αλλά το χειρότερο ήταν πως φωτογραφίζονταν σε lifestyle περιοδικά. Ήταν αυτός που αρνήθηκε τον έλεγχο για τη μετάβαση στο εξοχικό του και επικαλέστηκε την βουλευτική του ιδιότητα δείχνοντας ποιες είναι οι πραγματικές απόψεις του ως μεγαλοαστού για το πόπολο.
Ο αυτοαποκαλούμενος πρώην Μαρξιστής οικονομολόγος προς το παρών αρέσκεται σε συνεχείς συνεντεύξεις σε διάφορα συστημικά μέσα και τηλεοπτικά κανάλια παρουσιάζοντας τον εαυτό του σαν να έχει λύσει όλα τα προβλήματα. Στις συνεχείς τηλεοπτικές παρουσιάσεις του ο Mr. V (V for Varoufakis) δεν χάνει ευκαιρία να παρουσιάζει την οικονομική πολιτική του που δεν είναι τίποτα άλλο από ασκήσεις επί χάρτου.
Ως Έλληνες Εθνικιστές λίγο μας ενδιαφέρει η ορθότητα των οικονομικών τοποθετήσεων του από τη στιγμή που ανήκει στην ίδια διεθνιστική πολιτική μήτρα της παρακμής και της εθνικής αποδόμησης. Ήταν αυτός που, σε τότε συνέντευξη του Παπαδάκη, μας έδειχνε ότι στην υπουργική καρέκλα κάθεται το σακίδιο γιατί ο τότε πρωθυπουργός Τσίπρας είπε να μη δεθούν οι Υπουργοί με τις καρέκλες. Προφανώς ο τότε υπουργός δεν κάθονταν συχνά στην καρέκλα του αφού έτρεχε από show σε show. Τότε είχαμε κάνει μια πρόβλεψη «Βλέπουμε τον κ. Βαρουφάκη σε 4 μήνες να είναι επισκέπτης σε διάφορα πανεπιστήμια του κόσμου υπερασπίζοντας τις θέσεις του και κατηγορώντας το σάπιο κομματικό σύστημα του ΣΥΡΙΖΑ (του οποίου δεν είναι μέλος) που δεν τον άφησε να υλοποιήσει το φιλόδοξο όραμά του». Τελικά έχασε τη θέση του και προσπαθούσαν στο υπουργείο να ξεκολλήσουν από την καρέκλα το σακίδιο. Η αλήθεια είναι πως πέσαμε μέσα στους χρόνους, αλλά δεν φανταστήκαμε πως θα τον ψήφιζαν εκ νέου κάποιοι αφελείς.
Ένας τέτοιος αριστερός και σύντροφος με βάση τη λογική του κάθε Βαρουφάκη είναι και ο πολύς Κωνσταντίνου του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που σε ερώτηση δημοσιογράφου για το τι δουλειά κάνεις απάντησε με επιθέσεις και με τη γνωστή ξύλινη αριστερή γλώσσα περί προβοκατόρων. Μας θύμισε τον αείμνηστο Βασίλη Αυλωνίτη στο επικό «ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός» όπου ρωτούσε τον υποψήφιο γαμπρό της ανιψιάς του όχι τι δουλειά κάνεις γενικώς, αλλά ειδικώς. Εμείς δεν γνωρίζουμε την εργασία του, αλλά τον θυμόμαστε από συνεντεύξεις των 90’s στην κομμουνίστρια Σεμίνα, ως άλλος μουσάτος αντάρτης, μέλος τότε του σοσιαλιστικού εργατικού κόμματος (ΣΕΚ) να λέει τις ίδιες βλακείες που λέει και σήμερα. Και οι δύο υπερόπτες λοιπόν, κουβέντα για την ταμπακιέρα και τη μπάλα στην εξέδρα.
Όσον αφορά λοιπόν τέτοιους τύπους σαν τον κάθε Κωνσταντίνου, καλά θα κάνουν να γυρίσουν ως πολιτικά τρωκτικά που είναι στις ρυπαρές τους τρύπες και αυτοί και οι άλλοι που τους ψηφίζουν. Να γυρίσουν στην μπόχα που ζέχνει στο δηλητηριασμένο τους μυαλό και σαν τεμπελόσκυλα που είναι να μας απαλλάξουν από την βρωμερή τους παρουσία και την ιδεοληψία τους που σαν καρκίνος σκοτώνει τα μυαλά αφελών.
Ο Αρχηγός μας είχε προβλέψει τα δεινά που θα έρθουν εδώ και χρόνια και προειδοποιούσε προεκλογικά μέσα από ένα καρτοκινητό ότι μόνο μια Εθνική Ηγεσία με ήθος και πυγμή μπορεί να τα βάλει με τα γεράκια της παγκόσμιας πλουτοκρατικής ελίτ και να χτυπήσει τον άρρωστο προοδευτισμό αριστεράς και δεξιάς. Όπως φαίνεται οι Έλληνες αρέσκονται στις εύκολες λύσεις πλην όμως καταστροφικές και σε πανηγύρια με ονόματα «ανάσες αξιοπρέπειας». Πιστεύουν ακόμα τον κάθε φιλόδοξο πολιτικάντη, στηρίζουν τα κόμματα της παρακμής και βάζουν σε δημοτικά συμβούλια αρρωστημένους που ανήκουν σε σχηματισμούς που έχουν μετατρέψει με τα ηλίθια γκράφιτι την Αθήνα σε βρωμερή χαβούζα ελεεινής αισθητικής.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο και αν οι Έλληνες θέλουν να υπάρχει Ελλάδα σε 20 χρόνια στηρίζουν μόνο την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

Η καταστροφική κυβέρνηση της ΝΔ θα δώσει άσυλο στους λαθροεισβολείς του Μαρτίου!


Με τον πλέον επίσημο τρόπο, δηλαδή από τα χείλη του υφυπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου Γιώργου Κουμουτσάκου, επιβεβαιώθηκε η ολοκληρωτική στροφή της κυβέρνησης της ΝΔ στο ζήτημα του ασύλου των λαθρομεταναστών που μπήκαν παράνομα στην Χώρα μας τον Μάρτιο.
Αρχικά, η κυβέρνηση προσπάθησε να περάσει «στα κρυφά» αυτήν την δυσμενή για την Ελλάδα εξέλιξη, αναφερόμενη μεν στο ότι ξεκινούν πάλι οι διαδικασίες για το άσυλο και δεν ισχύει πέραν του Μαρτίου η αναστολή, χωρίς όμως να διευκρινίσει ότι δικαίωμα θα είχαν να υποβάλλουν αιτήσεις και όσοι λαθρομετανάστες μπήκαν παράνομα στην Χώρα μας τον Μάρτιο και για τους οποίους, υποτίθεται ότι, είχαν δημιουργηθεί ειδικά κέντρα «επιστροφής», όπως ονομάζονταν, προκειμένου να μεταφερθούν πίσω στην Τουρκία ή στις χώρες καταγωγής τους.
Η αποκάλυψη, όμως, με πανηγυρικό μάλιστα τρόπο, από την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ότι και αυτοί θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτημα για άσυλο, προκειμένου να παραμείνουν στην Χώρα μας, ανάγκασε άρον άρον τα κυβερνητικά στελέχη να παραδεχτούν την αλήθεια.
Προκειμένου να μετριάσουν τις αντιδράσεις, τα «σαΐνια» της κυβέρνησης υποστηρίζουν ότι, ούτως ή άλλως, αυτή την στιγμή η διαδικασία δεν προχωρά, καθώς λόγω κορονοϊού είναι κλειστές οι υπηρεσίες. Πρόκειται, φυσικά, περί ενός φτηνού και γελοίου τεχνάσματος, που ξεκάθαρα σκοπό έχει να πείσει τον Ελληνικό Λαό ότι οι συγκεκριμένοι λαθρομετανάστες θα επιστραφούν, κάτι το οποίο εννοείται ότι δεν πρόκειται να γίνει, αφού η «ουρά» των επιστροφών είναι τεράστια.
Ταυτόχρονα, για μία ακόμη φορά, αρχίζουν οι γνωστές επικλήσεις στο «Διεθνές Δίκαιο», προκειμένου να μας πείσουν ότι η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να εξετάσει τις αιτήσεις όλων αυτών που προσπάθησαν να εισέλθουν παράνομα στην Χώρα και που χρησιμοποιήθηκαν από τον Ερντογάν και περιγράφηκαν ως «εισβολείς» και «απειλή» από τα ίδια τα κυβερνητικά στελέχη…
Ξεχνούν, βεβαίως, να μας πουν αυτά που έλεγαν τον Μάρτιο, περί της απόφασης της Ισπανίας να επαναπροωθήσει, δίχως να εξετάσει αιτήσεις για άσυλο, Αφρικανούς που με την βία είχαν παραβιάσει τα σύνορά της. Απόφαση, μάλιστα, που δικαιώθηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και είχε περιγραφεί από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα ως ένα «όπλο» στην «φαρέτρα» της Χώρας μας για την αντιμετώπιση της έντασης στα Ελληνοτουρκικά σύνορα.
Το πώς χρησιμοποιεί αυτό το «όπλο» η πατριδοκάπηλη και εθνικά επικίνδυνη κυβέρνηση της ΝΔ το βλέπουμε τώρα στην πράξη, στρέφοντάς το την καρδιά της ίδιας μας της Πατρίδας, ανοίγοντας ακόμη περισσότερο τις πύλες εισόδου σε όλους όσοι θέλουν να εισέλθουν παράνομα στην Ελλάδα.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

ΠΗΓΗ

Άρχισε η παράδοση των 5ης γενιάς SU-57 στην ρωσική πολεμική αεροπορία


Η εταιρία Sukhoi του ομίλου Rostec ξεκίνησε τις παραδόσεις των μαχητικών Su-57 stealth στις ρωσικές αεροπορικές δυνάμεις. Οι παραδόσεις αρχικά είχαν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το τέλος του 2019, ωστόσο ένα ατύχημα κατά την διάρκεια μιας δοκιμαστικής πτήσης ενός σειριακού αεροσκάφους καθυστέρησε την παράδοση της πρώτης παρτίδας κατά μερικούς μήνες. Ήδη η ρωσική πολεμική αεροπορία δοκιμάζει 10 πρωτότυπα Su-57, τέσσερα από τα οποία έχουν πετάξει σε αποστολές στην Συρία. Αυτά τα τέσσερα Su-57 πραγματοποίησαν αεροπορικές επιδρομές για πρώτη φορά το 2018 εναντίον θέσεων των ισλαμοσυμμοριτών. Σύμφωνα με τον αρχηγό του ρωσικού Γενικού Επιτελείου Άμυνας Βαλέρι Γκερασίμοφ, στις δοκιμές μάχης στην Συρία το stealth μαχητικό εκτέλεσε τα καθήκοντα του με επιτυχία.
Το stealth μαχητικό Su-57 σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το Su-27 και πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση το 2010. Η εκτιμώμενη τιμή του είναι 50 εκατ. δολάρια, το αντίστοιχο stealth F-35 της Lockheed Martin με το οποίο εξοπλίζονται πολλές νατοϊκές πολεμικές αεροπορίες κοστίζει περίπου 100 εκατ., μη συμπεριλαμβανομένων των οπλικών του συστημάτων.
Ο σχεδιασμός του νέου μαχητικού περιλαμβάνει κυρίως σύνθετα υλικά (composite materials), υπερσύγχρονο ραντάρ και ηλεκτρονικά συστήματα (avionics). Ο ηλεκτρονικός του εξοπλισμός του επιτρέπει να ανταλλάσσει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο με άλλα αεροσκάφη και με τις επίγειες μονάδες ελέγχου και παρέχει για το πλήρωμα υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης και υποστήριξης μέσω συστημάτων «τεχνητής νοημοσύνης», βοηθώντας τους πιλότους να επικεντρωθούν στους τακτικούς στόχους.
Η ρωσική αμυντική βιομηχανία έχει αναπτύξει μια σειρά νέων οπλικών συστημάτων για το Su-57. Το Su-57 θα είναι εξοπλισμένο με τους πλέον εξελιγμένους πυραύλους αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους. Στον εξοπλισμό θα συμπεριλαμβάνονται ο υπερηχητικός (Mach 7) πύραυλος cruise Brahmos-A με εμβέλεια 600 χλμ, ο οποίος δύναται να φέρει πυρηνική κεφαλή, καθώς και ο εμβέλειας 260 χλμ αντιπλοϊκός πύραυλος cruise Kh-35UE.
Επίσης το stealth μαχητικό θα μπορεί να φέρει υπερ-υπερηχητικούς πυραύλους αέρος-επιφανείας με χαρακτηριστικά παρόμοια με εκείνα του βαλλιστικού πυραύλου Kh-47M2 (Kinzhal). Ο Kinzhal ο οποίος αναπτύσσει ταχύτητα 10 Mach (δεκαπλάσια του ήχου) είναι ένας στρατηγικός πύραυλος με χαρακτηριστικά πτήσης που δεν παρατηρούνται συνήθως σε hypersonic πυραύλους στερεών καυσίμων. Τα χαρακτηριστικά αυτά, χαρακτηριστικά ελιγμών σε συνάρτηση της ταχύτητας, κάνουν αδύνατη την αντιμετώπιση του από τα αντιπυραυλικά συστήματα της Δύσης (ΝΑΤΟ, ΗΠΑ).
Σημειωτέων ότι ο πύραυλος Kinzhal μπορεί να φέρει πέραν της συμβατικής και πυρηνική κεφαλή και δύναται να χρησιμοποιηθεί και ως αντιπλοϊκός πύραυλος. Ο Kh-47M2 Kinzhal προορίζεται κυρίως να αντιμετωπίσει την αντιπυραυλική άμυνα των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, όπως το σύστημα THAAD (Terminal High Altitude Area Defence) και το σύστημα Aegis, από μια ταχέως μεταβαλλόμενη και «αόρατη» πλατφόρμα εκτόξευσης όπως είναι το Su-57, το οποίο αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από 2 Mach χωρίς μετάκαυση (afterburners). Επίσης ο hypersonic αυτός πύραυλος μπορεί να καταστρέψει αεροπλανοφόρα, εκτοξευόμενος από αποστάσεις που δεν δίνουν την δυνατότητα αντίδρασης και ικανής αναχαίτισης.
Το 5ης γενιάς πολλαπλού ρόλου μαχητικό θα μεταφέρει συνολικά 30 τόνους βομβών και οπλικών συστημάτων, αυξάνοντας έτσι σημαντικά την δύναμη της ρωσικής πολεμικής αεροπορίας, ποιοτικά και ποσοτικά. Το Su-57 σύμφωνα με πολλούς ειδικούς έχει σημαντικά υψηλότερα αεροναυτικά χαρακτηριστικά, όπως ταχύτητα και διάρκεια πτήσης, από το αντίστοιχο F-35 της πολεμικής αεροπορίας των ΗΠΑ και άλλων χωρών του ΝΑΤΟ.
Επίσης το ρωσικό μαχητικό έχει μεγαλύτερα τμήματα εσωτερικής στέγασης οπλικών συστημάτων, κάτι που σημαίνει σοβαρά στρατηγικά πλεονεκτήματα. Ωστόσο την βάση των ικανοτήτων μάχης του Su-57 δεν παρέχει το ίδιο το αεροσκάφος αλλά το σύστημα ελέγχου πυρός και η δύναμη πυρός, που θεωρούνται ανώτερα από τα αντίστοιχα του F-35, μαζί με το ραντάρ AESA (Active Electronically Scanned Array) και τους πολλαπλούς οπτικούς αισθητήρες.
Το Su-57 θεωρείται ιδανικό για χώρες που ψάχνουν για μια εναλλακτική λύση σε σχέση με τα πολύ δαπανηρότερα αμερικανικά F-35. Σε στρατηγικούς και τεχνοστρατηγικούς όρους το stealth μαχητικό της Ρωσίας είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση για αντιστάθμισμα της απειλής των F-35 JSF (Joint Strike Forces), θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο «εναλλακτικός παίκτης» που δύναται να μεταβάλλει τον ρου του πολέμου στον αέρα.

Γ. Λιναρδής

ΠΗΓΗ

Η Καταλονία μετά τον κορωνοϊό («Κανείς πόλεμος δεν ετελείωσε ποτέ»)


Tην 1η Οκτωβρίου 2017 η περιφερειακή «Κυβέρνηση της Καταλονίας» (Generalitat de Catalunya) προέβη σε δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της Καταλονίας από την Ισπανία. Αυτό το δημοψήφισμα εζητήθη για πρώτην φορά τον Ιούνιο του 2017 και ενεκρίθη από το καταλανικό κοινοβούλιο σε συνεδρίαση της 6ης Σεπτεμβρίου 2017 μαζί με νόμο που όριζεν ότι η ανεξαρτησία θα είναι δεσμευτική με απλή πλειοψηφία, δίχως να απαιτείται ελαχίστη προσέλευση. Τα κόμματα της αντιπολιτεύσεως ηρνήθησαν να συμμετάσχουν στην σύνοδο και εκάλεσαν τους ψηφοφόρους τους να απομονώσουν την ψηφοφορία, εκτός από το «Καταλονία ναι ημπορούμε» («Catalunya Sí que es Pot»), που απείχεν, αλλά υπεστήριξε την συμμετοχή. Ο νόμος είναι παράνομος συμφώνως προς το «Καταλανικό Καταστατικόν της Αυτονομίας» που απαιτεί την πλειοψηφία των δύο τρίτων στο καταλανικό κοινοβούλιο για οποιανδήποτε αλλαγή στο καθεστώς της Καταλονίας.
Το ίδιο το δημοψήφισμα ήταν επίσης παράνομο, συμφώνως προς το ισπανικό Σύνταγμα. Ανεβλήθη από το Συνταγματικό Δικαστήριο στις 7 Σεπτεμβρίου 2017, ενώ η καταλανική κυβέρνηση εδήλωσεν ότι η δικαστική απόφαση δεν ισχύει για την Καταλονία, καθώς και ότι συνέλεξε 750 από 948 δήμους της Καταλονίας, συμπεριλαμβανομένης της μερικής υποστηρίξεως της Βαρκελώνης. Αυτό οδήγησε σε μια συνταγματική κρίση στην Ισπανία και εξεκίνησε μια τεραστία αστυνομική επιχείρηση.
Η ισπανική κυβέρνηση αντετέθη σε κάθε δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της Καταλονίας, υποστηρίζουσα ότι το ισπανικόν Σύνταγμα δεν επιτρέπει την ψηφοφορία για την ανεξαρτησία οποιασδήποτε ισπανικής περιφερείας, ενώ ταυτοχρόνως θεωρεί ότι τέτοια ανεξαρτησία είναι παράνομη χωρίς τη συγκατάθεσή της. Αφ’ ετέρου η καταλανική κυβέρνηση επεκαλέσθη το δικαίωμα της αυτοδιαθέσεως για την κλήση του δημοψηφίσματος. Η καταλανική κυβέρνηση προσεπάθησε, αλλά απέτυχε να λάβει διεθνή υποστήριξη, ενώ οι Ευρωπαίοι εταίροι της Ισπανίας θεωρούν το καθεστώς της Καταλονίας ως αυστηρώς εσωτερικό ισπανικό ζήτημα.
Συνεπώς, μετά από έλεγχον της συνταγματικότητος που εζήτησε η ισπανική κυβέρνηση, το συνταγματικό δικαστήριο της Ισπανίας ακύρωσε το ψήφισμα που έδωσε το Κοινοβούλιο της Καταλονίας ώστε να διεξαχθεί μια τέτοια ψηφοφορία. Ωστόσον, η κυβέρνηση της Καταλονίας συνέχισε να υποστηρίζει την ψηφοφορία στην 1η Οκτωβρίου του έτους, όπως και έγινε. Το ισπανικόν κράτος ήρε τον νόμο για το δημοψήφισμα αμέσως μετά το πέρας του, όπως είχεν ειδοποιήσει εκ των προτέρων την καταλανική κυβέρνηση η τότε αναπληρώτρια πρωθυπουργός της Ισπανίας, υπουργός της Προεδρίας και των Περιφερειακών Διοικήσεων, Σοράγια Σάενθ ντε Σανταμαρία (Soraya Sáenz de Santamaría). Το δημοψήφισμα εξέπεσεν ως άτυπο, άκυρο και κατά το αποτέλεσμα ως μήποτε γενόμενο, ενώ εσημειώθησαν πάμπολλες και ποικίλες εσωτερικές πολιτικοκοινωνικές τριβές.
Οι καταλανικές ομάδες υπέρ της ανεξαρτησίας διατηρούν τις ενέργειές τους διαμαρτυρόμενες μόνον διαδικτυακώς επί του παρόντος, λόγω της τρεχούσης κρίσεως στον τομέα της υγείας, αλλά αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι έχουν απομακρυνθεί από τον δεδηλωμένο σκοπό τους.
Η Καταλονία είναι λίαν πιθανόν να πραγματοποιήσει εκλογές κατά το δεύτερον εξάμηνο του 2020 ή στις αρχές του 2021, γεγονός που θα προκαλέσει εντάσεις στο κίνημα υπέρ της ανεξαρτησίας και θα εμβαθύνει περαιτέρω τις υφιστάμενες διαιρέσεις. Μακροπροθέσμως , η αναμενομένη τεραστία οικονομική επιβάρυνση από την κρίση, όπως η υψηλή ανεργία, θα ενισχύσει τις εκκλήσεις των αυτονομιστικών ομάδων για ανεξαρτησία από την Μαδρίτη.
Όπως και τα περισσότερα κινήματα διαμαρτυρίας σε όλο τον κόσμο, το κίνημα ανεξαρτησίας της Καταλονίας έχει εκδηλώσει μιαν αναστολή δράσεως στους δρόμους εν μέσω της πανδημίας της COVID-19. Αλλά αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι το κίνημα ανεξαρτησίας έχει τελειώσει: Πολιτικά κόμματα και συμπαθούσες ομάδες συνεχίζουν τις εκστρατείες τους στα κοινωνικά μέσα ενημερώσεως, αναφέροντα διαρκώς παράπονα σχετικά με το πώς χειρίζεται η Μαδρίτη την κρίση της υγείας και την ευαισθητοποίηση των φυλακισμένων ηγετών. Προφανώς, όπως και η πανδημία, το «πάγωμα» στις δημόσιες διαμαρτυρίες δεν θα διαρκέσει για πάντα, οπότε από το δεύτερον εξάμηνο του έτους, ο πολιτικός κύκλος στην Καταλονία είναι πιθανόν να ενεργοποιηθεί, καθώς οι επίσημοι περιορισμοί στις μετακινήσεις και στις συγκεντρώσεις θα αρθούν. Μακροπροθέσμως, η οικονομική ζημία που προεκλήθη από την πανδημία και η συνακόλουθος υψηλή ανεργία θα δώσουν στο κίνημα ανεξαρτησίας περισσότερα επιχειρήματα ώστε να ακολουθήσει μια διαφορετική πορεία από εκείνην της Μαδρίτης.
Αναμένεται βραχυπρoθέσμως μια «αδρανοποημένη» σύγκρουση και μεσοπροθέσμως ανταγωνισμό μεταξύ των υπέρ της ανεξαρτησίας διαφόρων μερών. Η κατάσταση αυτή ημπορεί να εξασθενίσει μακροπροθέσνως, αναλόγως με το πόσον κακή είναι η οικονομική κατάσταση στην Ισπανία και αναλόγως προς το αν η κεντροαριστερά κυβέρνηση στην Μαδρίτη, (η οποία θέλει να αποφύγει την σύγκρουση με την Καταλονία), καταφέρει να παραμείνει στην εξουσία.
Στους επομένους τρεις έως τέσσαρες μήνες, η πίεση για ανεξαρτησία στην Καταλονία θα «παγώσει», με επίκεντρον την πανδημία της COVID-19 και την προοδευτική άρση των μέτρων απομονώσεως. Η περιφερειακή κυβέρνηση της Καταλονίας θα συνεχίσει να επικρίνει την αντιμετώπιση της κρίσεως από την κεντρική κυβέρνηση και οι Καταλανοί πολιτικοί θα καταγγείλουν πιθανώς διακρίσεις της Μαδρίτης όσον αφορά στην κατανομή δημοσίων πόρων, αλλά αυτό δεν θα υπερβεί την επιφανειακή ρητορική. Ο Ισπανός πρωθυπουργός Πεδρο Σάντσεζ Πέρεθ-Καστεχόν (Pedro Sánchez Pérez-Castejón) είναι το κεντρικό πρόσωπο στην ισπανική πολιτική αυτήν την στιγμή. Ο περιφερειακός πρόεδρος της Καταλονίας, Ζοακίμ - «Κιμ» Τόρα ι Πλά (Joaquim «Quim» Torra i Pla) , έχει καταστεί δευτερεύων χαρακτήρας κατά την κρίση της υγείας. Έχει αγωνιστεί μεθοδικότατα ώστε να καταλήξει σε μια συνεπή θέση και πιθανότατα ευρίσκεται στους τελευταίους μήνες της προεδρίας του.
Στο παρελθόν, η αδύναμη ισπανική οικονομία, η υψηλή ανεργία και οι μη δημοφιλείς πολιτικές λιτότητος εβοήθησαν τα κόμματα υπέρ της ανεξαρτησίας στην Καταλονία, επιτρέποντάς τους να κατευθύνουν την λαϊκή οργή ενάντια στην κεντρική κυβέρνηση.
Μεσοπροθέσμως, από το τέλος του θέρους έως το φθινόπωρο, οι προ-πανδημικές πολιτικές εντάσεις στο στρατόπεδον των οπαδών της ανεξαρτησίας θα επανέλθουν στο προσκήνιον μόλις ολοκληρωθεί η χειροτέρα όλων ανθρωποβόρος κρίση της υγείας. Οι συγκρούσεις μεταξύ της «Ρεπουμπλικανικής Αριστεράς της Καταλονίας» («Esquerra Republicana de Catalunya» - ERC) και των «Ενωμένων για την Καταλονία» («Junts per Catalunya» - JxCat) θα επανεμφανισθούν, πιθανότατα δε θα επιδεινωθούν κατά τις περιφερειακές εκλογές στην Καταλονία ,στα τέλη του 2020 ή στις αρχές του 2021, όταν η ERC και οι JxCat θα συγκρούονται για να καρπωθούν την υποστήριξη από την ιδία ομάδα ψηφοφόρων. Η ERC θα αγωνισθεί για να υπερασπιστεί τις μετριοπαθείς θέσεις της σχετικώς με την ανεξαρτησία και, ειδικότερον, θα συνεχίσει την υποστήριξή της προς την ήδη εκπεφρασμένη πεποίθηση του Πέδρο Σάντσεθ. Οι JxC εν τω μεταξύ, θα αγωνισθούν κατατριβόμενοι με τις ιδικές τους εσωτερικές διαιρέσεις, καθώς ο πλέον δημοφιλής χαρακτήρ τους, ο Καρλες Πουζδέμον (Carles Puigdemont), δεν θα ημπορέσει να εκστρατεύσει κατά τα πολιτικά ειωθότα στην καταλανική επικράτεια, αφού όταν επιστρέψει στην Ισπανία από το εξωτερικό απειλείται με σύλληψη. Ανεξαρτήτως από αυτές τις διαμάχες, τα κόμματα υπέρ της ανεξαρτησίας θα κερδίσουν πιθανώς τις περιφερειακές εκλογές, λαμβανομένου ιδιαιτέρως υπόψη ότι, ο κύριος αντίπαλός τους, οι «Πολίτες» («Ciudadanos»), ευρίσκονται εν μέσω ισχυράς εσωτερικής κρίσεως.
Η μακροπρόθεσμος τροχιά του αυτονομιστικού δρωμένου, δηλαδή μετά τις εκλογές της Καταλονίας, είναι ολιγότερον σαφής. Αναμένεται η Ισπανία να σημειώσει βαθεία ύφεση και απότομο αύξηση της ανεργίας λόγω των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας στις ισπανικές και ευρωπαϊκές οικονομίες. Αναμένεται επίσης ότι το δημοσιονομικόν έλλειμμα και το δημόσιον χρέος της Ισπανίας θα αυξηθούν σημαντικώς, γεγονός το οποίον θα αναγκάσει την κεντρική κυβέρνηση της Μαδρίτης να εισαγάγει μη δημοφιλή μέτρα λιτότητος για την μείωση του ελλείμματος.
Στο παρελθόν, η αδύναμη ισπανική οικονομία, η υψηλή ανεργία και οι ευλόγως μη δημοφιλείς πολιτικές λιτότητος εβοήθησαν τα κόμματα υπέρ της ανεξαρτησίας στην Καταλονία, επιτρέπουσες στα κόμματα αυτά να κατευθύνουν την λαϊκή οργή ενάντια στην κεντρική κυβέρνηση. Οι δυνάμεις υπέρ της ανεξαρτησίας θα προσπαθήσουν να επωφεληθούν από την εύθραυστο οικονομική κατάσταση στην Ισπανία, ώστε να προωθήσουν την αντι-ισπανική ρητορική, όπως προ μιας δεκαετίας.
Οι διαφορές μεταξύ της κεντρικής κυβερνήσεως της Μαδρίτης και της περιφερειακής κυβερνήσεως της Καταλονίας θα καταστούν ιδιαιτέρως σοβαρές εάν καταρρεύσει ο συνασπισμός μεταξύ του «Σοσιαλιστικού Κόμματος» και του «Ηνωμένοι Ημπορούμε» («Unidas Podemos», ενθέρμων φίλων του … ΣΥΡΙΖΑ) εξ αιτίας διαφορών ως προς τον τρόπον αντιμετωπίσεως της οικονομικής κρίσεως, οπότε μάλλον θα αναλάβει μια συντηρητική εθνική κυβέρνηση με επικεφαλής το «Λαϊκόν Κόμμα». Αν συμβεί κάτι τέτοιο, η Μαδρίτη θα αλλάξει άρδην την στρατηγική της έναντι της Καταλονίας, η οποία επί του παρόντος βασίζεται στον διάλογο και στην συνύπαρξη, θα ακολουθήσει δε μια πλέον «συγκρουσιακή» προσέγγιση, συμφώνως προς την θέληση των συντηρητικών ψηφοφόρων. Αυτό το ενδεχόμενον προφανώς θα επιδεινώσει περαιτέρω την κατάσταση, θέτον και πάλιν ερωτήματα για το μέλλον της Καταλονίας.
Εντός των επομένων μηνών, θα είναι σημαντικό να παρατηρούμε, δίκην «πολιτικού βαρομέτρου», ομάδες όπως το καταλανικό κίνημα διαμαρτυρίας «Δημοκρατικό Τσουνάμι» («Tsunami Democràtic»), το οποίον ήταν πολύ αποτελεσματικό στην διοργάνωση εκτενών διαμαρτυριών υπέρ της ανεξαρτησίας το 2019 και τις «Επιτροπές Δημοκρατικής Αμύνης» («Comites de Defensa de la Republica» - CDR). Επισημαίνεται επισης πως τα πλέον ριζοσπαστικά στοιχεία του κινήματος της ανεξαρτησίας, όπως οι «Ομάδες Τακτικής Ανταποκρίσεως» (Equipos de Respuesta Tactica) της CDR, είναι …. επιρρεπέστερα στην παραβίαση του ταμπού ενάντια στην βία.

Αθανάσιος Κωνσταντίνου

ΠΗΓΗ

Η ΝΔ «μπουκώνει» τα τηλεοπτικά κανάλια με εκατομμύρια ευρώ και αυτά εξαφανίζουν κάθε αρνητική άποψη!


Είναι πρωτοφανές αυτό που βλέπουμε σε ΟΛΑ τα τηλεοπτικά κανάλια το τελευταίο χρονικό διάστημα, το να μην υπάρχει δηλαδή η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ κριτική στις κυβερνητικές ενέργειες για την (υποτιθέμενη) αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού. Ενδεικτικό της όλης κατάστασης είναι ότι στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων που έχουμε παρακολουθήσει όλον αυτό τον καιρό, δεν έχουμε δει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ πολίτη να εκφράζει την παραμικρή αντίρρηση στην τακτική της κυβέρνησης. Αντιθέτως, δεν είναι λίγοι αυτοί που προτείνουν ακόμη πιο αυστηρά μέτρα…
Προφανώς, ένα από τα εξής δύο πράγματα συμβαίνουν: α) ΟΛΟΙ συμφωνούν με την κυβέρνηση, β) όσοι εκφράζουν διαφωνία «κόβονται» στο «μοντάζ» και η άποψή τους δεν ακούγεται ποτέ. Το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι εμφανές…
Όλα, όμως, έχουν την εξήγησή τους. Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία δημοσιεύτηκε την Δευτέρα 30 Μαρτίου με τίτλο «Μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορονοϊού covid-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις», ορίζεται ότι τα τηλεοπτικά κανάλια δεν θα καταβάλουν την δόση του 2020 για την απόκτηση της άδειας εθνικής εμβέλειας. Η δόση είναι ύψους 21 εκατομμυρίων ευρώ! Αν σε αυτό το ποσό προσθέσουμε και την «μερίδα του λέοντος» που θα εισπράξουν οι καναλάρχες από τα 11 εκατομμύρια ευρώ της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι», αμέσως μαζεύονται σχεδόν 30 εκατομμύρια… λόγοι για να αποκλειστούν από την τηλεόραση οι φωνές που δεν συνάδουν με την κυβερνητική τακτική.
Εάν γυρίσουμε σχεδόν 4 χρόνια πίσω, συγκεκριμένα στις 8 Σεπτεμβρίου 2016, θα θυμηθούμε ότι ο τότε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Νίκος Δένδιας, με δήλωσή του στον ΣΚΑΪ υποστήριξε ότι η ΝΔ δεν μπορεί να αναγνωρίσει τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες και πρέπει να δοθούν πίσω στους επιχειρηματίες τα 246 εκατομμύρια ευρώ.
Εάν συνδυάσουμε τις τότε απόψεις της ΝΔ με την σημερινή τηλεοπτική χούντα, είναι προφανές ότι βρισκόμαστε στην διαδικασία υλοποίησης των δεσμεύσεων της ΝΔ προς τους καναλάρχες και την εξόφληση των γραμματίων. Επομένως, ό,τι βλέπουμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες δεν είναι προϊόν αποτελέσματος της υπάρχουσας πολιτικής και κοινωνικής πραγματικότητας, αλλά των όσων κατασκεύασε το «μπούκωμα» των καναλιών από την γενναιόδωρη (προς αυτά και μόνον) πατριδοκάπηλη κυβέρνηση της ΝΔ…

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

ΠΗΓΗ

ΜΑΥΡΕΣ ΩΡΕΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΧΑΦΙΕΔΙΣΕ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΣΤΟ ΚΟΥΚΑΚΙ! (ΒΙΝΤΕΟ)

Όπως ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, που μετά την προδοσία του πέρασε μαύρες ώρες μέχρι που να αποφασίσει να κρεμαστεί για να τελειώσει το μαρτύριό του, μαύρες ώρες περνάει και ο χαφιές του πτηνόμορφου δικτάτορα Κούλη Μητσοτάκη, ο οποίος φωτογράφισε τον ιερέα στο Κουκάκι που κοινωνούσε πιστούς κι έστειλε τις φωτογραφίες στα χαφιεδομάγαζα των ΜΜΕ!
Σύμφωνα με video που παρουσίασε ο ΑΝΤ1 στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», γείτονες του ρουφιάνου του δικτάτορα έχουν βγει στα μπαλκόνια τους, τον χειροκροτούν ειρωνικά και τον φωνάζουν ρουφιάνο, ενώ ένας άλλος του φωνάζει πως θα πεινάσει και τον προκαλεί να κατέβει κάτω…
Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τους προδότες κανείς! 

Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

13 του μηνός σήμερα και είχαμε διάγγελμα… Μητσοτάκη!

Διάγγελμα τραγικά μονότονο και άνευ ουσίας, στο οποίο επανέλαβε ότι μας “έσωσε”. Για μια ακόμη φορά βεβαίως μάθαμε, όπως στην αρχή κάθε εβδομάδος, ότι αυτή η εβδομάδα θα είναι … κρίσιμη!
Νέο διάγγελμα Μητσοτάκη, λοιπόν, στο οποίο (δεν ξέρουμε ποιος τον συμβούλευσε ή μόνος του είχε την φαεινή ιδέα να το πει) ανέφερε ότι όπως μας είχε πει, ο Απρίλιος μήνας θα είναι κρίσιμος! Μόνο που βρισκόμαστε στα μέσα του μηνός και τίποτε κρίσιμο δεν έγινε…
Για να κρατάει ζεστή όμως την πολιτική και… ιατρική του “πελατεία”, ο εκκολαπτόμενος “εθνάρχης” Μητσοτάκης, είπε ότι θα είναι κρίσιμη αυτή η εβδομάδα… Το μόνο που δεν είπε ήταν καλή ψυχή!
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην “άνοδο” της οικονομίας, μιλώντας για τις εταιρείες που κατασκευάζουν και παράγουν… μάσκες και αντισηπτικά! Στην συνέχεια τόνισε ότι έρχεται μεγάλη ύφεση, που σημαίνει ότι εάν πιστέψατε ότι σας έσωσε την ζωή, δεν πειράζει που θα μείνετε και άνεργοι και θα χρωστάτε σε όλο τον κόσμο. Θα έχουμε, όμως, ακολούθως “αναπτυξιακή έκρηξη”!
Πώς θα έχουμε αυτήν την “αναπτυξιακή έκρηξη” αλήθεια; Αυτό δεν προκύπτει από κανένα στοιχείο!
Είναι ξεκάθαρο ότι ο κορωνοϊός είναι εξαιρετικά απαραίτητος για την πολιτική επιβίωση της Νέας Δημοκρατίας, αλλά δόξα τω Θεώ δεν θα κρατήσει για πολύ και όταν θα περάσει, να δούμε από τι θα μας σώσουν και πάλι οι γαλάζιοι “μεσσίες” της συμφοράς.
Υ.Γ. ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΟ ΟΤΙ ΗΔΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ “ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ” ΤΗΣ Ν.Δ. ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΠΕΙΛΩΝ …

ΠΗΓΗ

Βρετανία: Έρευνα σε Σόρος για εκατομμύρια που έδωσε σε ΜΚΟ για προπαγάνδα κατά του Brexit

Στην Ελλάδα πότε θα κάνει έρευνα για τις ΜΚΟ του Σόρος ο Μητσοτάκης; Το ερώτημα βεβαίως ρητορικό, δεν θα κάνει ποτέ και όσα είπανε για τις ΜΚΟ όταν είχε ξεσηκωθεί ο κόσμος στα νησιά ήταν λόγια του αέρα. Αλλά ας δούμε τι συμβαίνει στην Μεγάλη Βρετανία.
Η έρευνα η εξέλιξη της οποίας βρίσκεται τώρα στα χέρια του Βρετανού υπουργού Εξωτερικών, Ντόμινικ Ρααμπ αφορά παράνομες ενέργειες του ιδρύματος του Τζ.Σόρος “Open Society” σύμφωνα με τις οποίες είχε χρηματοδοτήσει με 4 εκατ. $ (3 εκατ. λίρες) οργανώσεις οι οποίες ήταν κατά του BREXIT. Το συντηρητικό κόμμα είχε ζητήσει την επείγουσα σύσταση κοινοβουλευτικής επιτροπής για να διερευνηθούν οι δραστηριότητες του “Open Society Foundation” προκειμένου να αλλοιώσει το αποτέλεσμα των εκλογών της 12ης Δεκεμβρίου 2019.
Το ίδρυμα του Τζ.Σόρος είχε καταθέσει έμβασμα σε μια οργάνωση με την επωνυμία “Best for Britain”, η οποία ήταν υπέρ της παραμονής της Βρετανίας στην ΕΕ. Το έμβασμα είχε δοθεί μέσω τρίτου πολιτικού κόμματος, προκειμένου να παρακαμφθεί η απαγόρευση για δωρεές σε πολιτικούς οργανισμούς εν μέσω εκλογών προκειμένου να μην επηρεάζουν τις πολιτικές εξελίξεις.
Η οργάνωση BfB είχε λάβει τα 4 εκατ. $ από τον Τζ.Σόρος και είχε δραστηριοποιηθεί ενεργά προκειμένου να ανατρέψει τις πιθανότητες του Μ.Τζόνσον να βρεθεί στην Ντάουνινγκ Στριτ. Ο Σόρος γνωστός ένθερμος υποστηρικτής της παγκοσμιοποίησης έδρασε έντονα κατά του Brexit.

ΠΗΓΗ

Ερώτηση προς νεοφιλελεύθερους φωστήρες; Ο κορωνοϊός μεταδίδεται και από τα μεγάφωνα;


Μεγάλη Δευτέρα εν έτει 2020 και για πρώτη φορά στην σύγχρονη Ιστορία του Ορθόδοξου Γένους των Ελλήνων οι Ιεροί Ναοί είναι κλειστοί. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Εθνικού κράτους των Ελλήνων, το οποίο δημιουργήθηκε "για του Χριστού την Πίστη την Αγιά και της Πατρίδος την Ελευθερία" οι εκκλησιές της Πατρίδος μας είναι κλειδαμπαρωμένες με εντολή Μητσοτάκη.
Μπορεί το Ελληνικό Σύνταγμα να ξεκινά με την αναφορά “Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου Αδιαίρετου Τριάδος", αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία για τους μεγαλοσχήμονες νεοφιλελεύθερους εθνομηδενιστές που πέτυχαν αυτό που ούτε οι μπολσεβίκοι, ούτε κανείς ποτέ κατακτητής κατάφερε επί ελληνικού εδάφους: Έκλεισαν τις Εκκλησίες μας!
Το πρόσχημα φυσικά είναι γνωστό: Για την προστασία της δημόσιας Υγείας από τον κορωνοϊό και αποφυγή της διασποράς. Ας δεχτούμε λοιπόν ότι αυτός ο θανατηφόρος ιός μεταδίδεται με τους ασπασμούς, με τον συνωστισμό και από τα στασίδια. Πείτε μας λοιπόν εσείς φωστήρες του Μητσοτάκη ο SARS-CoV-2 έχει κάποια μαγική ιδιότητα και μεταδίδεται και με τα μεγάφωνα;
Είναι και ο ήχος αγωγός του κορωνοϊού; Αν όχι, γιατί απαγορεύεται στις εκκλησιές που τελούν τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδος να εκπέμπουν με τα μεγάφωνα τις Θείες Λειτουργίες στην ενορία;
Στην Γεωργία, στην Βουλγαρία και στις υπόλοιπες Χριστιανικές χώρες που δεν έκλεισαν τους Ναούς, αλλά λειτουργούν κανονικά με προφυλάξεις είναι πιο έξυπνοι; Τι διαφορά έχει να μπεις στο σούπερ μάρκετ ή στο μετρό με προστασία και ποια η διαφορά του να σταθείς στο προαύλιο του ιερού Ναού και να παρακολουθήσεις έστω από απόσταση την Ακολουθία;
Και κυρίως - και σε αυτό δεν υπάρχει απάντηση- τι φοβάστε αν ακουστούν τα 12 Ευαγγέλια, ο Επιτάφιος Ύμνος και το Χριστός Ανέστη από τα μεγάφωνα; Αυτή η Μεγάλη Εβδομάδα και Λαμπρή θα είναι βουβή λόγω της κορωνοϊοχούντας Μητσοτάκη, η οργή όμως του Χριστεπώνυμου πλήθους για αυτήν την άνευ προηγουμένου βλασφημία θα είναι ηχηρότατη.
Οι Έλληνες αφυπνίζονται και αντιλαμβάνονται τα ύπουλα σχέδια των άθεων και αντίχριστων νεοφιλελευθέρων. Μετά την Σταύρωση, έρχεται πάντα η Ανάσταση!

ΠΗΓΗ